I. Rueda paaiškino „Ferrari“ taktiką Belgijoje

I. Rueda paaiškino „Ferrari“ taktiką Belgijoje
logo 2020 Rugsėjo 02 d. 11:44, Ferrari

Po Belgijos GP etapo finišo, kuris „Ferrari“ komandai susiklostė itin nesėkmingai, Maranello komanda privalo padaryti rimtas išvadas, kad, iš vienos pusės, praradimai būtų sumažinti iki minimumo, iš kitos - padaryti viską, kad ekipos rezultatai pagerėtų. Tačiau praradimai vis tiek bus neišvengiami, kadangi susidaro įspūdis, kad su kiekvienu etapu „Ferrari“ komandoje vis labiau ryškėja krizės požymiai.

Komandos vyriausiasis strategas Inaki Rueda pabandė paaiškinti kai kuriuos sprendimus, kuriuos komanda priėmė per lenktynes Spa ir pradėjo tai nuo padangų temos.

Inaki Rueda: „Visų trijų padangų mišinių ypatumai, kuriuos į Belgiją atvežė „Pirelli“, ir, mūsų apgailestavimui, mūsų starto pozicijos neleido lanksčiai pažiūrėti pasirenkant padangas pirmai lenktynių atkarpai.

Labiausiai subalansuotu variantu buvo vidutinės padangos, kadangi jos leido sustojimą atlikti santykinai anksti, kad vėliau būtų pereita prie kietųjų, arba nuvažiuoti su jomis gana ilgą atkarpą ir pabandyti užbaigti distanciją su greitomis minkštosiomis padangomis.

Kartu startas su minkštosiomis leido turėti pranašumą pačiuose pirmuose varžybų ratuose, ypač kai dar nebuvo galima aktyvuoti DRS. Kadangi nė vienas iš mūsų pilotų nepateko į kvalifikacijos finalą, buvo prasmė išskirti mūsų sportininkų taktikas, todėl Sebastianas Vettelis  startavo su vidutinėmis padangomis, o Charlesas Leclercas - su minkštosiomis.

Atrodė, kad Charleso pasirinkimas pateisino save, nes jau po pirmojo rato jis sugebėjo pakilti iki 8 vietos ir net bandė pakovoti su Lance‘u Strollu dėl septintos pozicijos. Bet vėliau greičio deficitas pradėjo ryškėti ir Leclercas nusirito atgal“.

Bet 10 rate Antonio Giovinazzi pateko į rimtą avariją, kurios dalyviu taip pat tapo ir George‘as Russellas ir į trasą išvažiavo saugos automobilis.

„Abu „Ferrari“ lenktynininkai tuo metu artėjo prie 17-to posūkio ir atitinkamai, prie įvažiavimo į serviso zoną, - tęsė I. Rueda. - Idealiu variantu mes galėjome surengti dvigubą sustojimą tame pat rate, kaip tai buvo per antras lenktynes Silverstoune.

Bet mums teko atsižvelgti į nenumatytas aplinkybes: Charleso variklio pneumatiniame vožtuvų įvade buvo užfiksuotas per didelis oro nuotėkis, todėl jo mašinai aptarnauti reikėjo daugiau laiko. Įprastai pneumatikos oro atsargų papildymui reikia apie trijų sekundžių, todėl toks dvigubas sustojimas pakenktų Sebastiano sustojimui. Todėl Vetteliui ir teko nuvažiuoti papildomą ratą, o Leclercas galiausiai prarado poziciją Kimiui Raikkonenui ir Sebastianas atsidūrė prieš komandos partnerį.

Sustojimo metu mes abiem mašinoms sumontavome kietąsias padangas, nes tuo metu manėme, kad tai bus optimaliausias variantas ir mes apsiribosime vienu sustojimu boksuose. Bet nei mes, nei kitos komandos negalėjo nuspėti, kokios būklės bus kietosios padangos varžybų pabaigoje.

Sebastianas likusią lenktynių dalį važiavo vienišas, bet jis buvo pasiruošęs pasinaudoti situacija, nes buvo tikimybė, kad kas nors surengs antrą sustojimą ar kas nors iš varžovų, važiavusių priekyje, visiškai sudėvės padangas. Gaila, net aplinkybės susiklostė visai kitaip.

Charleso atveju mums teko atsižvelgti, kad pneumatikos sistemos problemos didėjo, nes oro sąnaudos augo, nors ir nelabai žymiai. Antras sustojimas buvo optimaliausias sprendimas, nes jis leido pereiti prie naujų minkštųjų padangų ir įgauti greičio pranašumą; iš kitos pusės, sumažėjo rizika, kad lenktynių pabaigoje mes atsidursime kritinėje padėtyje dėl pneumatikos oro slėgio.

Iš pradžių, kai Charlesas važiavo tuščia trasa, jo tempas buvo labai gero lygio, bet pasirodė, kad daugumos pilotų kietosios padangos išlaikys iki pat finišo, todėl Charlesas praktiškai finišavo tokioje pat pozicijoje, kurioje jis buvo antrojo sustojimo momentu“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983