Praėjusiųjų metų spalį „Red Bull“ ir Maxas Verstappenas organizavo filmavimo sesiją Imoloje Enzo ir Dino Ferrari vardo autodrome. Be kitų automobilių, „Red Bull“ nuspręndė garsioje Italijos trasoje palenktyniauti ir su RB09 bolidu – automobiliu su „Renault“ V8 2,4 litro atmosferiniu varikliu, Būtent su šiuo bolidu Sebastianas Vettelis 2013 metais iškovojo pasaulio čempiono titulą.
Tačiau galiausiai šis važiavimas sukėlė problemų Imolos autodromo šeimininkams: senosios kartos „Formulės-1“ sirgaliai prisimena, kaip skambėjo tokie varikliai, kurie jau dabar yra laikomi praeities klasika. Būtent šiame motore ir buvo paslėpta problema.
Triukšmo jutikliai, eantys trasoje, suveikė ties ribine reikšme (daugiau kaio 110 dB), o tai Imolos savivaldybės kasą turi papildyti … 500 eurų bauda, nes vietos gyventojai parašė skundą.
Imolos tarybos deputatė Elena Penazzi kalbėjo „Corriere dello Sport“: „Vienitelis atvejis praėjusiais metais, kai trasos triukšmo lygis viršijo normas, buvo susijęs su „Red Bull“ renginiu spalį. Kitais atvejais viskas buvo normoje, nors mūsų autodrome vyksta labai daug automobilių sporto renginių ir niekas nekalia tokio didelio triukšmo.
Komanda: | Red Bull Racing | 2025 sezono taškai: | 10 |
Variklis: | Red Bull Powertrains | Važiuoklė: | RB18 |