„Ferrari“ vadovas Mattia Binotto paaiškino, kodėl šiandien Australijoje vykusiose pirmose šių metų F-1 sezono lenktynėse neleido Charlesui Leclercui aplenkti Sebastiano Vettelio.
Vėliau atlikęs sustojimą ir važiavęs su naujesnėmis padangomis, minėtasis C. Leclercas varžybų pabaigoje pavijo priekyje važiavusį S. Vettelį. Bet kai sportininkas paklausė ekipos ar gali lenkti komandos draugą, jam buvo liepta nelenkti ir išlaikyti atstumą.
„Kai ant Sebastiano bolido buvo sumontuotos vidutinio kietumo padangos, sukibimas nebuvo toks geras kokio jis tikėjosi. Vėliau jį pavijo ir aplenkė Verstappenas“, - pasakojo M. Binotto.
„Tad mes nusprendėme, kad jis turėtų saugiai finišuoti užimamoje pozicijoje. Jis stengėsi tinkamai panaudoti padangas ir, jei neklystu, iki finišo likus 10 ratų, mes nusprendėme nerizikuoti, tad liepėme pilotams išlaikyti savo pozicijas. Tai nebuvo sudėtingas sprendimas.“
„Esant prastam sukibimui, Sebastianas tiesiog norėjo sėkmingai finišuoti lenktynėse. Charlesas antroje lenktynių pusėje puikiai padirbėjo. Bet nematėme prasmės šiandien rizikuoti. Mes nekovojome dėl pirmos pozicijos.“
Po lenktynių „Ferrari“ buvo kritikuojama už tai, jog varžybų pabaigoje nepakvietė C. Leclerco pasikeisti padangų ir taip nesuteikė sportininkui galimybės užfiksuoti geriausią rato įveikimo laiką bei iškovoti vieną papildomą tašką. M. Binotto teigimu, komanda ketina aptarti tokį taktinį sprendimą.
„Mes turėjome laiko pakviesti Charlesą pasikeisti padangų ir leisti jam pabandyti užfiksuoti geriausią rato įveikimo laiką. Bet tokiais atvejais atsiranda rizika. Mums buvo svarbiau, kad abu mūsų bolidai finišuotų, o pilotai iškovotų taškų.“
„Pasitaiko tokių lenktynių, kuriose nesame stipriausi. Tokiais atvejais yra svarbu iškovoti taškų. Galų gale toks buvo mūsų sprendimas. Žinoma, tokį sprendimą mes dar aptarsime. Bet tokį sprendimą priėmėme ne be priežasties.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |