Šį savaitgalį „IndyCar“ oficialiai paskelbė, kad naujo formato variklio naudojimas yra atidedamas metams. Kartu su dabartiniais čempionato dalyviais, „Honda“ ir „Chevrolet“, nuspręsta hibridinius motorus pradėti naudoti ne 2022 m., o 2023 m.
Nuo 2012 m. čempionate naudojami 2,2 l turbokompresoriniai varikliai. Priimtas sprendimas, kad po kelių metų juos pakeis 2,4 l hibridiniai varikliai su KERS sistema, o jų galia išaugs nuo 700 AG iki 900 AG.
„Honda“ teigiamai vertina tokį „IndyCar“ žingsnį. Lenktyniaujame, kad tobulėtų ne tik mūsų žmonės, bet ir technologijos. Tuo pačiu siekiame sudominti sirgalius. Didžiuojamės tuo, jog čempionate be pertraukos dalyvaujame 27 metus ir laukiame tos akimirkos, kai galėsime naudoti hibridinius 2,4 l variklius, kurių galia viršys 900 AG“, - kalbėjo „Honda Performance Development“ prezidentas Tedas Klausas.
Šiemet antrą kartą „Indianapolis 500“ lenktynėse triumfavęs Takuma Sato pilotavo bolidą su „Honda“ varikliu. O šiuo metu čempionate pirmaujantis Scottas Dixonas taip pat pilotuoją automobilį su japonų sukurtu motoru.
„IndyCar“ sprendimu džiaugėsi ne tik „Honda“, bet ir „Chevrolet“ atstovai. Abu gamintojai šį savaitgalį pasirašė naujas ilgalaikes sutartis.
Čempionatas tikisi, jog dalyvių gretas ateityje papildys dar bent vienas gamintojas. Anksčiau „IndyCar“ atstovai neslėpė, kad vyksta derybos su „Ferrari“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |