IndyCar. S. Dixonas: „IndyCar“ čempionatas yra įdomesnis nei F-1 ar WEC (7)

IndyCar. S. Dixonas: „IndyCar“ čempionatas yra įdomesnis nei F-1 ar WEC
logo 2016 Rugpjūčio 17 d. 19:29, IndyCar
Scottas Dixonas mano, kad „IndyCar“ čempionatas yra įdomesnis nei „Formulė-1“ ir WEC, kur dominuoja sudėtingos technologijos.
Keturis kartus „IndyCar“ čempionu tapęs bei „Indianapolis 500“ lenktynėse nugalėjęs kivis 2004 metais išbandė F-1 „Williams“ bolidą. Tačiau sportininkas, nors ir turėjo progų, į „Formulės-1“ nesiveržė ir nusprendė toliau lenktyniauti anapus Atlanto.
S. Dixonas toliau seka įvykius F-1 bei WEC čempionatuose. Šiemet 24 val. Le Mano lenktynėse startavęs sportininkas mano, kad „IndyCar“ čempionate lenktynininkų rezultatai yra mažiausiai priklausomi nuo naudojamos technikos.
„Jei pažiūrėtumėte į WEC ar F-1 čempionatus, technologijų lygis ten yra tiesiog neįtikėtinas. Konkurencijos tai tikrai nepadidino. Jei vienas gamintojas gerai atlieka savo darbą, galutinis rezultatas yra aiškus. Tokiu atveju nesunkiai galima prognozuoti kokia tvarka finišuos pirmasis penketukas. Tai tikrai nėra gerai“, – kalbėjo S. Dixonas.
„Būsiu neobjektyvus. „IndyCar“ čempionatas yra labai geras, nes vienintelis dalykas, kurį sportininkai gali reguliuoti yra amortizatoriai. Taip, yra begalės sparnų bei kitų detalių nustatymų, tačiau visi naudoja tuos pačius elementus. Štai kodėl 20 pilotų sutelpą į vieną sekundę, o mažesnių komandų pilotai kiekvieną lenktynių savaitgalį gali kovoti dėl aukštų rezultatų.“
„Iš kitos pusės, „Porsche 919“ trasoje atrodo įspūdingai. Neįtikėtina, kiek daug įvairiausių technologijų yra tame automobilyje. Automobilių sporto pasaulyje išlieka geras balansas – kiekvienas gali rasti sau tinkantį čempionatą.“
S. Dixonas mano, kad „IndyCar“ čempionate, kuriame yra naudojamos tik vieno gamintojo važiuoklės ir dviejų variklių gamintojų motorai, leidžia geriau atsiskleisti talentingiems sportininkams.
„Noriu, kad mūsų technika skirtųsi kuo mažiau. Tokiu atveju nesukdamas galvos dėl kitų dalykų galiu varžytis su geriausiais. Kituose čempionatuose, net jei ir esi geriausias, bet sėdi prastame bolide, apie kovą dėl aukštų rezultatų gali tik pasvajoti.“
„Man patinka, kad „IndyCar“ čempionate piloto vaidmuo yra svarbus. Tuo tarpu kitur gali kovoti nebent tik su komandos draugu.“

Komentarai (7)


Naivus Kvailys
| 2016 Rugpjūčio 18 d. 13:29
RBR>> F-1 rezultatu nuspejamumas turetu maziau erzinti.
Dainius Das>> Franchitti nebuvo ryskus lyderis.
Dainius Das
| 2016 Rugpjūčio 18 d. 12:23
Jo, pvz W.Poweris, S.Dixonas ar H.Castroneves. jie pagrindiniai IndyCar lyderia, pagrindiniai Top3 lenktynininkai, aisku buna isikisimu i top3, tas pats J.P.Montoya ar dabar S.Pagenaudas. bet vienas lyderis pries keleta metų Buvo ryškus, tai D.FRANCHITIS.
Klepsidra
| 2016 Rugpjūčio 18 d. 09:16
Tai sakai, nera lyderiu - ne tie patys metu metus top'e sukasi?
RBR
| 2016 Rugpjūčio 18 d. 08:38
Senokai beziurejau gyvai Indycaro lenktynes. Domiuosi tik rezultatais. Darosi vis idomesnes sios lenktynes. Taciau ta loterija ir rezultatu nenuspejamumas kazkiek erzina. Praktiskai nera jokiu lyderiu, neturi ryskiu veidu ir gamintoju nera. Zodziu lygis tikrai zemesnis nei formules1.
a9
| 2016 Rugpjūčio 18 d. 05:28
Stebiu tiek F-1, tiek ir Indycarą. Vienareikšmiškai F-1 įdomesnis. Skirtingi gamintojai yra kaip tik F-1 pliusas, o ne minusas, kaip Dixonas aiškina. Indycaras daugeliu prasmių kažkur per vidurį tarp F-1 ir GP2.
greitas_kaip_briedis
| 2016 Rugpjūčio 17 d. 22:08
Nuvaziavau i IndyCar, su T.Sato asmenuke pasidariau, pakalbejom su Montoya, prisiminem F1. Visur gali prieiti, net pas mechanikus.
Klepsidra
| 2016 Rugpjūčio 17 d. 19:38
Is esmes taip, bet Indy yra perdaug loterijos su caution'ais ir sustojimais pit'uose - daznai laimi ne greiciausias, o tas, kuriam labiausiai pasiseka
×