Pastaraisiais metais daugelis komandų skaičiuoja galimus įvykių trasoje vystymo scenarijus „taktiniuose kambariuose“ – skaičiavimo centruose trasoje ir bazėse, realiu laiku analizuodami daugelį parametrų. Tai leidžia lanksčiai ir greitai reaguoti į bet tokią situaciją, įskaitant ir saugos automobilio išvažiavimą.
„Liberty Media“ mano, kad nuo 2021 metų lenktynėse turi būti vaizdingesnės ir labiau nenuspėjamos, todėl nori sumažinti inžinierių skaičių, dirbančių komandų bazėse ir įrašyti tai į reglamentą.
Dabar inžinierių darbo laikas trasose apribotas vadinamąją „komendanto valanda“, tačiau ekipų bazėse inžinieriai dirba ištisą parą be jokių apribojimų – „Liberty Media“ nori pradėti situaciją kontroliuoti.
Jų nuomone, tai leis sumažinti išlaidas, pagerinti lenktynių kokybę ir akcentus nuo inžinierių perkelti ant lenktynininkų. Kol kas joks sprendimas nepriimtas, bet klausimas yra aptarinėjamas.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |