Ispanijos spauda: keisti sutapimai ir C. Sainzo pergalės (5)

Ispanijos spauda: keisti sutapimai ir C. Sainzo pergalės
logo Kovo 31 d. 17:04, Ferrari nuotr.

Ispanijos laikraštis „Marca“ atkreipė dėmesį į keistus sutapimus, kurie lydi Carloso Sainzo pergales: visais trim atvejais Carlosas nugalėjo po George'o Russello pasitraukimo iš lenktynių.

Žinoma, lenktynėse būna visko ir niuansų, kurie lydi sėkmę ar nesėkmę, yra be galo daug, bet jei visa tai kartojasi kiekvieną kartą, tai sukelia nesusipratimus.

Žinoma, visais trimis atvejais, kai Sainzas laimėdavo lenktynes, jis veikdavo labai tiksliai, stabiliai pilotuodavo bolidą, jo bolidas pasižymėdavo patikimumu, komanda naudodavo racionalias taktikas, o sustojimai vykdavo labai sklandžiai. Bet keista yra kas kita: visose tose lenktynėse Russellas patekdavo į vienus ar kitus įvykius ir nepasiekdavo finišo, nors priežastys ir būdavo skirtingos.

Beje, Russellas kartais yra vadinamas „Misteris Stabilumas“. Dar ir dėl to, kad jis pakankamai retai klysta. Bet kodėl tuomet, kai britui nesiseka, sėkmė lydi Sainzą?

Savo pirmąją pergalę Carlosas iškovojo Silverstoune 2022 metais: tada jis iškovojo „pole“, nors kvalifikacija ir vyko labai sudėtingomis sąlygomis ant šlapio asfalto, o įvykiai lenktynėse klostėsi pagal neįprastą scenarijų.

Viskas prasidėjo nuo starto, kur „Alfa Romeo“ pilotas Gyanyu Zhou pateko į avariją. Tai išprovokavo manevrus trasoje, kurių ėmėsi Pierre'as Gasly ir G. Russellas, taip lenktynės iš karto buvo sustabdytos raudonomis vėliavomis, George'as išlipo iš kokpito, norėdamas padėti Zhou. Tuo jo lenktynės buvo baigtos, o jo „Mercedes“ mašina buvo pašalinta iš trasos.

Vėliau buvo Singapūras 2023 metais – vienintelės sezono lenktynės, kuriose pergalė atiteko ne „Red Bull“ sportininkams, o Carlosui prie „Ferrari“ vairo. Ispanas užtikrintai pilotavo nuo pačio starto, teisingai dirbo su padangomis ir apskritai kontroliavo tas lenktynes. Vienu iš jo persekiotojų tada buvo Russelas, bet prieš finišą jis padarė klaidą kai bandė pasivyti Lando Norrisą ir sudaužė bolidą.

Praėjusį savaitgalį Russellui taip pat nebuvo lemta pamatyti languotos finišo vėliavos. Teisėjai nutarė, kad dėl avarijos Melburne kaltas buvo Fernando Alonso, kuris buvo nubaustas už potencialiai „pavojingą važiavimą“ ir prie rezultato pridėjo 20 sek. Bet tai jau visai kita istorija ir nuomonių šiuo klausimu yra įvairių, bet svarbiausia, kad Sainzas ten nugalėjo, o Russellas pasitraukė iš distancijos.

Tikimybė, kad tokie sutapimai kartosis ateityje, yra labai maža, bet jei taip atsitiktų, „reikės šį faktą įtraukti į neįmintų mįslių sąrašą“, konstantavo Ispanijos laikraštis.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Lauris
IP: 802e5ca | 03/31 22:30 Atsakyti
Beto pažiūrėjau rezultatus tai visose lenktynėse Magnussen buvo 10. "reikės šį faktą įtraukti į neįmintų mįslių sąrašą“
DDOD
IP: aea3441 | 03/31 18:04 Atsakyti
Trūksta, kad ispanų spauda dar sugretintu, kokioje fazėje mėnulis būdavo kai Sainzas laimi, ir padarytų toli siekiančias išvadas
mrf
IP: 65f18e7 | 03/31 17:22 Atsakyti
skauda skaityti ir originalų briedą ir jo vertimą
Lauris
IP: e524638 | 03/31 20:01 Atsakyti
O nežiūrėjo kokio ilgio buvo kairės kojos mažojo piršto nago ilgis kai laimėjo? Gal irgi sutapo
Indiana
IP: 6457017 | 03/31 23:18 Atsakyti
Apie nieka
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983