Išsiskyrė nuomonės dėl dviejų dienų lenktynių savaitgalio formato

Išsiskyrė nuomonės dėl dviejų dienų lenktynių savaitgalio formato
logo 2020 Lapkričio 06 d. 19:02, Pirelli

F-1 komandų vadovai skirtingai įvertino dviejų dienų lenktynių savaitgalio formatą, kuris buvo išbandytas praėjusį savaitgalį Italijoje, Imolos trasoje.

Siekiant palengvinti logistinius iššūkius, buvo priimtas sprendimas važiavimus minėtoje trasoje rengti ne tris dienas, kaip įprasta, o dvi.

Tad šeštadienį buvo surengtos tik vienos treniruotės. Tuo tarpu penktadienį važiavimai nebuvo rengiami.

Paklausti apie dviejų dienų formatą, komandų vadovų nuomonės išsiskyrė.

„Manau, kad reiktų paklausti ką apie tai galvoja sirgaliai. Ar jiems patinka toks formatas? Aš maniau, kad man patiks. Vis dėlto man tai pasirodė svetima. 23 metus turėjome važiavimus penktadienį, šeštadienį ir sekmadienį. Tad kai viskas vyksta tik dvi dienas, atrodo truputi keistai. Aš buvau atviras tokiai idėjai ir galvojau, jog man tai patiks. Bet dabar galvoju, kad tai nedera „Formulei-1“, - sakė „Racing Point“ vadovas Otmaras Szafnaueris.

Pastarojo specialisto teigimu, net jei ateityje ir būtų pasirinktas dviejų dienų formatas, didžiosios komandos išlaikytų turimą pranašumą.

„Jei komanda turi geresnius simuliacijos įrankius, tai tikrai pagelbėtų esant tokiai situacijai. Jeigu toks formatas bus naudojamas ateityje, turėsime daugiau investuoti į infrastruktūrą tam, kad galėtume atvykti geriau pasiruošę.“

Vienas iš „Williams“ specialistų Dave‘as Robsonas mano, kad komandų nariai sugebės prisitaikyti prie bet kokio formato.

„Tai vienas iš tų atvejų, kai visos komandos turi prisitaikyti prie pokyčių. Tad jeigu sportas to nori, nemanau, kad kils didelių problemų“, - kalbėjo specialistas.

„Žinote kokie tie inžinieriai, jie nemėgsta pokyčių. Bet mes sugebėtume prisitaikyti ir išspausti maksimumą iš esamos situacijos.“

Dviejų dienų formatą teigiamai įvertino „McLaren“ vadovas Andreasas Seidlas.

„Mums patiko šis dviejų dienų formatas. Mums patinka tokie iššūkiai, kai turi kuo geriau pasiruošti per 90 minučių. Tai diskusija, kurią pradėjo F-1. Žinoma, daug kas priklauso nuo sutarčių su organizatoriais, transliuotojais ir taip toliau“, - sakė A. Seidlas.

„Jeigu tai padės mums sumažinti išlaidas, mechanikai ir inžinieriai mažiau praleis laiko toliau nuo namų, tokiu atveju mes tikrai visa tai vertiname teigiamai.“

Teigiamai dviejų dienų formatą įvertino ir „Mercedes“ vadovas Toto Wolffas.

„Man tai labai patiko. Visiems reikėjo prisitaikyti prie kitokio formato. Nuo pat pradžių turi kuo geriau sureguliuoti bolidą. Mažai laiko analizėms bei darbui su simuliatoriumi“, - teigė T. Wolffas.

„Nemanau, kad toks formatas pasiteisintu visose trasose. Pasitaikytų didesnių etapų, kur apsilankytų daug sirgalių. Būtų logiška ten rengti važiavimus tris dienas. Pavyzdžiui Melburne. Nemanau, kad dviejų dienų formatas tiktu visiems. Bet Imoloje tai puikiai suveikė.“



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553