Italijos GP: greičiausi ratai (3)

Italijos GP: greičiausi ratai
logo Rugsėjo 08 d. 21:24, Daimler

Italijoje vykusiose F-1 lenktynėse greičiausiai vieną Monzos trasos ratą įveikė ir vieną papildomą tašką iškovojo „Mercedes“ pilotas Lewisas Hamiltonas.

Antroje varžybų pusėje geriausius rato įveikimo laikus užfiksavo tiek lenktynėse pirmavęs Charlesas Leclercas, tiek jį persekiojęs Valtteri Bottas.

Iki finišo likus keliems ratams, greičiausiai vieną trasos ratą įveikė „Ferrari“ atstovas Sebastianas Vettelis. Bet priešpaskutiniame rate vokiečio rezultatą pagerino ir vieną papildomą tašką iškovojo L. Hamiltonas.

Vt.

Pilotas

Laikas

Ratai

Vid. greitis

1.

Lewisas Hamiltonas

1:21.779

51

255.014

2.

Sebastianas Vettelis

1:22.799

50

251.872

3.

Valtteri Bottas

1:22.859

47

251.690

4.

Charlesas Leclercas

1:23.009

47

251.235

5.

Maxas Verstappenas

1:23.143

41

250.830

6.

Alexanderis Albonas

1:23.364

45

250.165

7.

Danielis Ricciardo

1:23.466

53

249.859

8.

Nico Hulkenbergas

1:23.641

53

249.337

9.

Sergio Perezas

1:23.770

35

248.953

10.

Pierre'as Gasly

1:23.885

51

248.611

11.

Lando Norrisas

1:24.044

52

248.141

12.

Lance'as Strollas

1:24.165

31

247.784

13.

Kimi Raikkonenas

1:24.419

52

247.039

14.

Kevinas Magnussenas

1:24.443

38

246.968

15.

Antonio Giovinazzi

1:24.503

44

246.793

16.

George'as Russellas

1:24.842

51

245.807

17.

Romainas Grosjeanas

1:24.985

31

245.393

18.

Robertas Kubica

1:24.989

47

245.382

19.

Carlosas Sainzas

1:25.637

10

243.525

20.

Daniilas Kvyatas

1:25.772

19

243.142

Komentarai (3)


Ragaisis
| Rugsėjo 09 d. 20:03
Kaip kazkada ir galvojau, kad greiciausia rata gauna - luzeris tu lenktyniu. Si karta tai atiteko hamiltonui. Bet vid greitis yra tikrai ispudingas ir manau, kad trasos modifikacija kazkur butu visai nebloga investicija i monzos trasos islikima kalendoriuje amziams. Ta trasa ir jos tiesioji nuostabios, bet vidibe dalis galetu priimti daugiau ziurovu ir gauti kazkokiu pakeitimu, kurie neitakotu labai bolido reguliavimo.
ddt
| Rugsėjo 09 d. 05:52
Kubica žiū įsibėgėjo į lenktynių pabaigą, bet vis tiek vienintelis +2 ratai. Reikia dar ir gebėjimų finišuot gale, kai kitiems priešininkams, startavusiems už jų, tragiškai nesiseka, keičia detales, apsisukinėja trasoje, atlikinėja stop-and-go baudas ir pan...
Lexxus
| Rugsėjo 08 d. 22:19
Jei renukai su kampuotom dėžėm ant ratų tokius laikus rodo, tai ką RBR išdarinėtų su savo RB15 ir Renault motorais...
×

F-1.lt pulsas