Penktadienio popietę greičiausias Monzos trasoje buvo „Mercedes“ pilotas Lewisas Hamiltonas, aplenkęs savo komandos kolegą Valtteri Bottą bei Lando Norrisą iš „McLaren“.
Pirmoje treniruotėje daugelis pilotų klydo stabdymo zonoje, o Maxas Verstappenas sudaužė mašiną. Sudėjusios akcentus greičiui ieškant kompromiso tarp priešpriešiniu pasipriešinimu bei prispaudžiamąja jėga, komandos palaipsniui didino prispaudimą, kad pilotai pajaustų daugiau užtikrintumo techniką. Antroje sesijoje klaidų ir išlėkimų iš trasos buvo mažiau.
„Haas“ sutaisė Magnusseno mašiną, kuris praleido pirmosios sesijos pabaigą dėl aušinimo sistemos problemų – jis išvažiavo vienas iš pirmųjų.
Daugelis komandų išskyrė lenktynininkų programas, vertindami resursą ir skirtingų padangų mišinių efektyvumą.
Leclercui, Ricciardo, Vetteliui, Grosjeanui, Albonui ir Magnussenui anuliavo rato įveikimo laikus dėl išvažiavimo iš trasos Parabolica posūkyje.
Sportininkai nuvažiavo keletą ilgų serijų ir padirbėjo kvalifikaciniu režimu – šį savaitgalį pirmą kartą bus uždrausta keisti variklio režimus tarp kvalifikacijos ir lenktynių. Su jėgainės nustatymais taip pat reikės apsispręsti iš anksto, todėl antros treniruotės rezultatus galima vertinti kaip bazinius per visą savaitgalį.
Vt. |
Pilotas |
Laikas |
Skirtumas |
Ratai |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |