Geriausią rato įveikimo laiką pirmosiose Italijos GP penktadienio treniruotėse pasiekė „McLaren“ lenktynininkas Jensonas Buttonas.
Sportininkai geresnius rezultatus pradėjo fiksuoti tik antroje važiavimų pusėje, o iš pradžių daugiausiai dėmesio skyrė įvairių techninių naujovių mėginimui bei skirtingų elementų versijų palyginimui.
„
Toro Rosso“ komanda treniruotėse pirmą kartą išmėgino savąją ortakio sistemą. Šio įtaiso, leidžiančio tiesiosiose pasiekti didesnį greitį, dabar neturi tik trys naujokės: „Hispania“, „Lotus“ ir „Virgin“.
Didesnį galinį sparną važiavimuose išmėgino „McLaren“ ekipa, o „Red Bull“ savo bolido aerodinamiką tikrino naudodama pagal oro tėkmę pasiskirstančiais didelio matomumo dažais.
Techninių problemų treniruotėse neišvengė Heikki Kovalainenas, daug laiko praleidęs boksuose dėl „Lotus“ bolido hidraulikos gedimo. Pirmoje važiavimų pusėje trasoje dėl „Hispania“ automobilio stabdžių skysčio nuotėkio nesimatė Bruno Sennos, o pagaliau išvažiavęs į ją brazilas greitai sustojo. Sugedo ir Rubenso Barrichello „Williams“.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).