Italijos žiniasklaida pasipiktinusi „Ferrari“ pilotų avarija, o fanai nori, kad S. Vettelis paliktu ekipą (91)

Italijos žiniasklaida pasipiktinusi „Ferrari“ pilotų avarija, o fanai nori, kad S. Vettelis paliktu ekipą
logo Lapkričio 18 d. 22:57, Ferrari

Ferrari“ lenktynininkai okupavo pirmadienio Italijos laikraščių pirmuosius puslapius. Tiesa, ne dėl geros priežasties, o dėl sekmadienį Brazilijoje vykusių lenktynių metu įvykusios avarijos, po kurios finišo nepasiekė nei Charlesas Leclercas, nei Sebastianas Vettelis.

„Gazzetta dello Sport“

„Kad taip nutiks anksčiau ar vėliau, buvo galima tikėtis. Incidentas tarp Vettelio ir Leclerco yra pasekmė to, kas vyko paskutinėse 6-7 lenktynėse. Viskas prasidėjo Monzoje, kai Leclercas nepadėjo Vetteliui kvalifikacijoje ir tęsėsi Rusijoje, kai Vettelis nepakluso komandos nurodymams į priekį praleisti Leclercą. Bet kaltinti dėl to „Ferrari“ nederėtu. Taip, komanda gali nustatyti vidaus taisykles, bet kai ekipoje turi tokius du alfa pilotus, tokie dalykai anksčiau ar vėliau nutinka.“

„Tuttosport“

„Iki finišo likus penkiems ratams, Vettelis ir Leclercas susidūrė trasoje. Tai tragedija, kurią buvo galima prognozuoti. O dėl to kas nutiko, vyks daug diskusijų Maranelle. Abu pilotai detaliai aptars incidentą su komandos vadovu.“

„Corriere dello Sport“

„Ar santykiai tarp Leclerco ir Vettelio pasiekė aukščiausią tašką? Du „Ferrari“ pilotai kovoja dėl ketvirtos vietos ir sudalyvauja avarijoje, po kurios abu pasitraukia iš lenktynių. Binotto pasipiktinęs.“

„Il Corriere della Sera“

„Dėl kažkokios tai priežasties Vettelis elgėsi kaip mažas vaikas, iš kurio buvo atimtas žaislas. Pasipiktinusio žmogaus gestai. Sunku sukontroliuoti sportininką, kuris staiga nusprendžia taip pasielgti. Vettelis vis dar yra vienas geriausių lenktynininkų, bet jo paties elgesys privers „Ferrari“ apriboti jo veiksmus kai bus kovoja dėl aukštesnės pozicijos nei ketvirta.“

„Sky Sports Italy“

Jacquesas Villeneuve‘as: „Abu „Ferrari“ pilotai padarė baisią klaidą. To tikrai nereikėjo, nes aukščiausia pozicija, kurią jei galėjo iškovoti, buvo trečia. Manau, kad jie tiesiog norėjo pademonstruoti, kuris iš jų yra geresnis. Dabar „Ferrari“ turi priimti sprendimą. Iki šiol jiems buvo leista laisvai kovoti trasoje. Manau, kad abu padarė klaidą. Leclercas buvo per daug agresyvus. Kai Vettelis jį lenkė, jam nereikėjo taip užtrenkti durų.“

Davide‘as Valsecchi: „Abu pilotai padarė klaidą, siaubingą klaidą. Man nesvarbu, kuris dėl to buvo labiau kaltas. Dėl to kas nutiko komanda neiškovojo nė vieno taško. Taip neturėtų būti. Vettelis trenkė durimis, o Leclercas nepaliko pakankamai laisvos vietos.“

„Twitter“ (Vittorio Campanile)

„Jei Italijos žiniasklaida kaltina tai vieną, tai kitą pilotą, didžioji dalis „Ferrari“ fanų mano, kad dėl visko kaltas buvo Vettelis. Po lenktynių žymą #vettelout buvo labai populiari sirgalių tarpe. Daugeliui jau nusibodo ir jiems jau gana. Jie nori, kad vokietis metų gale paliktų komandą. Jiems nusibodo nesibaigianti ir ilgai trunkanti Vettelio klaidų serija. Sirgaliai įsitikinę, kad Leclercas yra greitesnis ir geresnis pilotas. Avarija įvyko dėl Vettelio kaltės.“

Komentarai (91)


oferis
| Lapkričio 20 d. 18:11
dragster
| Lapkričio 20 d. 02:06

Sezona Leclercas pradejo kaip 2 pilotas, komanda pirmuose etapuose ji aukojo kad tik Veteliui geriau butu, bet kai pamate kad tas vel gryba pjauna, ir tas 2 pilotas greitesnis negu pirmas leido kovoti. Atleistu Veteli sutaupytu kruva pinigu , tikrai neatitinka jis gaunamu 45 milijonu, kai Leclercas gauna 3.5 milijono:)) Plius dar greiciau vaziuoja.

Neuztenka tik greit vaziuoti, reikia ir komandai padeti tobulinant bolida. Vet su daugiau patirties manau stipresnis tame reikale uz Lec.
dragster
| Lapkričio 20 d. 02:06
Sezona Leclercas pradejo kaip 2 pilotas, komanda pirmuose etapuose ji aukojo kad tik Veteliui geriau butu, bet kai pamate kad tas vel gryba pjauna, ir tas 2 pilotas greitesnis negu pirmas leido kovoti. Atleistu Veteli sutaupytu kruva pinigu , tikrai neatitinka jis gaunamu 45 milijonu, kai Leclercas gauna 3.5 milijono:)) Plius dar greiciau vaziuoja.
Rokas1
| Lapkričio 19 d. 19:41
kart
| Lapkričio 19 d. 19:10

O kas jam belieka, kai nei vienas nesiruosia uzimti to nr2 piloto vaidmens? Deklaracijos, kad Vettelis nr1 yra viena, o realybe parode, kad nei vienas neketina nusieisti. Net jei ir Leclercas kita sezona butu pastumtas i nr1 pozicija, Vettelis tikrai vos tik gaves proga bandys igelt.

Teks atkenteti sukandus dantis dar bent sezona ir tiek. Jeigu tures jau ta bolida, kuris pajegus iskovoti titulus, tai WCC jie ir taip turetu iskovoti, bet del WDC bus situacija ta pati, kaip ir 2008m. ar siemet, kai tvirtai kontruktoriu iskaitoje laimeje pries RBR, vis tiek uzleido Max'a i trecia pozicija pilotu iskaitoje.

Na jo, kaip vadovo pareiga ir yra sugalvot, kas jam belieka ir ką jis turi daryt. Aišku, nepavydėtina situacija ir dažniausiai ji sprendžiama labai paprastai - 1 lenktynininkas palieka komandą. Bet kuriuo vadovas privalo įtvirtinti savo autoritetą ir priversti pilotus kausyti jo nurodymų (aišku pirmiausiai būtų gerai tuos nurodymus tinkamus sugalvot), tai yra jo darbas ir mum, fanam, gal ir tinka argumentas "o ką daugiau daryt", bet tik ne jam
kart
| Lapkričio 19 d. 19:10
Rokas1
| Lapkričio 19 d. 18:36

Šiaip keista, kad gana nedaug kas kalba apie patį Binotto. Daug buvo vilčių dėta į jį, po pirmų kelių lenktynių ir treniruočių buvo daug džiaugsmo, koks protingas, ramus, charizmatiškas vadovas komandos. Bet realiai tai jis feilina komandos valdyme. Viso sezono metu jaučiasi kažkoks nepastovumas, tai jiem abu pilotai vienodi, tai vienas Nr1, tai paskui vėl abu vienodi, galiausiai jau dzin, nes vis vien nebekovoja dėl titulo. Ir jau berods 3 situacija šiemet, kai nukenčia arba kažkuris pilotas, arba visa komanda dėl to neužtikrintumo. Nesuvaldo jis savo lenktyninkų, nors anie net dėl titulo nekovoja, tai kas darysis, jei kitais metais mašina bus greitesnė?

O kas jam belieka, kai nei vienas nesiruosia uzimti to nr2 piloto vaidmens? Deklaracijos, kad Vettelis nr1 yra viena, o realybe parode, kad nei vienas neketina nusieisti. Net jei ir Leclercas kita sezona butu pastumtas i nr1 pozicija, Vettelis tikrai vos tik gaves proga bandys igelt.

Teks atkenteti sukandus dantis dar bent sezona ir tiek. Jeigu tures jau ta bolida, kuris pajegus iskovoti titulus, tai WCC jie ir taip turetu iskovoti, bet del WDC bus situacija ta pati, kaip ir 2008m. ar siemet, kai tvirtai kontruktoriu iskaitoje laimeje pries RBR, vis tiek uzleido Max'a i trecia pozicija pilotu iskaitoje.
Rokas1
| Lapkričio 19 d. 18:43
mariusis
| Lapkričio 19 d. 18:41

Vienas iš tokių stumimų buvo Shumacherio po sugrįžimo, kai tiesiojoje tik nepamenu dabar greit ką vos į sieną nesumūrijo.

Rubensas berods buvo ten, ir po lenktynių sakė, kad už tokius veiksmus dsq turėtų būt. Šumis tada, savaime aišku, kaltės savo nematė, nes kol nėra avarijos tol nėra ir kaltės
mariusis
| Lapkričio 19 d. 18:41
YZF
| Lapkričio 19 d. 15:02

Tokiu bajeriu kaip padare Vettelis, yra vienetai (ir kalbu ne apie geresne trajektorija pries posuki bet nagla stumima viduryje tiesiosios iki kontakto). Vienetai. Ne dauguma, ne visi. Dauguma vaziuoja arsiai bet neperzengia ribos. Laikas ta suvokti. P.S. Nekisk cia kartingu, as kalbu apie F1.

Vienas iš tokių stumimų buvo Shumacherio po sugrįžimo, kai tiesiojoje tik nepamenu dabar greit ką vos į sieną nesumūrijo.
Rokas1
| Lapkričio 19 d. 18:36
Šiaip keista, kad gana nedaug kas kalba apie patį Binotto. Daug buvo vilčių dėta į jį, po pirmų kelių lenktynių ir treniruočių buvo daug džiaugsmo, koks protingas, ramus, charizmatiškas vadovas komandos. Bet realiai tai jis feilina komandos valdyme. Viso sezono metu jaučiasi kažkoks nepastovumas, tai jiem abu pilotai vienodi, tai vienas Nr1, tai paskui vėl abu vienodi, galiausiai jau dzin, nes vis vien nebekovoja dėl titulo. Ir jau berods 3 situacija šiemet, kai nukenčia arba kažkuris pilotas, arba visa komanda dėl to neužtikrintumo. Nesuvaldo jis savo lenktyninkų, nors anie net dėl titulo nekovoja, tai kas darysis, jei kitais metais mašina bus greitesnė?
fasten
| Lapkričio 19 d. 18:32
Veni, Vidi, Vici
| Lapkričio 19 d. 18:24

Kalbu itališkai ir seku naujienas Italų kalba. Nu, bet atsiprašau, ką čia kliedi šitas pamazgų tinklaraštukas, pilnas internetas foto kaip Leclarkas žiūri į dėšinę ir vairas pasuktas dešinėn, kai du trečdaliai SV bolido jau priekyje. Kaip tik didžioji dauguma stumia ant Leclarko, visas feisbukas ūžia, kad Binotto užaugino jam sparnus, o realiai jis dar nieko neįrodė.

Foto, nuorodos? Judėtų jis į dešinę, būtų jaunuolis suvalgytas. Aišku, gal pamatysime ką nors papildomo ir kalbėsime kitaip.
Veni, Vidi, Vici
| Lapkričio 19 d. 18:24
Kalbu itališkai ir seku naujienas Italų kalba. Nu, bet atsiprašau, ką čia kliedi šitas pamazgų tinklaraštukas, pilnas internetas foto kaip Leclarkas žiūri į dėšinę ir vairas pasuktas dešinėn, kai du trečdaliai SV bolido jau priekyje. Kaip tik didžioji dauguma stumia ant Leclarko, visas feisbukas ūžia, kad Binotto užaugino jam sparnus, o realiai jis dar nieko neįrodė.
kart
| Lapkričio 19 d. 17:57
YZF
| Lapkričio 19 d. 17:54

Rosbergas tegu sneka ka tik nori, o tu interpretuok Rosberga kaip tik nori, esmes tai nekeicia. Ir ne as vienas sita dalyka susigalvojau. Galiu tau pateikti visa eile "ekspertu" kurie sako kad SV kaltas. Belieka tik ijungti savo smegenis o ne aklai klausyti kitu pasisakymu.

Panasaus atsakymo, kad Rosbergas tauskia niekus, uzlaides ekspertai supranta geriau ir tikejausi is taves. Ok :D
×

F-1.lt pulsas