„Formulė-1“ yra laikoma ne tik automobilių sporto viršūne, čempionatu, kuriame dalyvauja 10 pačių stipriausių komandų, kurios gamina pačias greičiausias ir tobuliausias pasaulyje lenktynių mašinas. F-1 dar yra laikoma savotiška moksline laboratorija, kur diegiamos pačios moderniausios technologijos, o taip pat - bandymų poligonu, kur yra tikrinami naujausi techniniai sprendimai, kurie vėliau yra įdiegiami automobilių gamybos pramonėje. Tačiau toli gražu ne visi.
„Mercedes“ komandos technikos direktorius Jamesas Allisonas mano, kad žinios ir patirtis, įgyta „Formulėje-1“, nėra iki galo deramai įvertinami ir visų pirma tai liečia pastarųjų 20-ties metų pasiekimus.
J. Allisonui buvo užduotas klausimas, koks šiuolaikinės „Formulės-1“ aspektas yra mažiausiai įvertintas?
„Atsakydamas į šį klausimą, aš negalvoju apie kokias nors konkrečias inovacijas, kurias jūs galite matyti dabartinėse lenktynių mašinose, - kalbėjo britų inžinierius. - Visų pirma, reikia atkreipti dėmesį į tai, apie ką nekalba niekas: per pastaruosius 20 metų „Formulė-1“ praėjo labai dinaminę vystymosi fazę. Nuo grynai empirinių paieškų, kai jūs ką nors aklai bandote ir stebite, ar sprendimas veikia iki perėjimo prie konkretaus tikslo siekiančių procesų, kurių pagrindas yra grynai mokslinis požiūris.
Svarbiausios permainos „Formulėje-1“ yra tos, kad joje stiprėja fizikos mokslo žinios, giliau suprantami visi šio mokslo aspektai, nors apie tai ir mažai kalbama. O gilesnės mokslo žinios ir yra tai, kas skiria lyderius nuo atsiliekančiųjų“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |