J. Allisonas: nereikėjo klausti L. Hamiltono (17)

J.  Allisonas: nereikėjo klausti L. Hamiltono
logo Lapkričio 18 d. 16:27, Daimler AG

Papildomas Lewiso Hamiltono sustojimas Brazilijos GP metu iš britų piloto atėmė ne tik pergalę, bet ir vietą ant podiumo. Lenktynininkas pats norėjo jį surengti, bet komanda dabar gailisi, kad paklausė piloto.

Lewisas Hamiltonas etapą Brazilijoje užbaigė 7-toje protokolo vietoje. Prieš paskutinį pakartotinį startą britas važiavo antras, bet „Mercedes“ nutarė surengti papildomą sustojimą, dėl kurio lenktynininkas prarado dvi pozicijas.

Iš karto po pakartotinio starto L. Hamitonui pavyko aplenkti Pierre‘ą Gasly, o vėliau jis keletą kartų nesėkmingai atakavo Alexą Alboną. Viena iš atakų privedė prie kontakto su „Red Bull“ sportininku. Pats L. Hamiltonas dėl to į priekį praleido P. Gasly ir finišavo trečias, bet po lenktynių gavo 5 sek. baudą ir nusirito į septintą poziciją.

Brazilijoje „Mercedes“ komandos vadovo pareigas laikinai ėjo Jamesas Allisonas, pakeitęs Europoje likusį Toto Wolffą. Po finišo J. Allisonas pripažino, kad Hamiltono sustojimas saugos automobilio režimo metu buvo klaida.

„Pirmasis pakartotinis startas nebuvo labai sėkmingas. Maxas sugebėjo aplenkti Lewisą, - sakė J. Allisonas. – O po to buvo incidentas tarp „Ferrari“ mašinų. Ir jei iki to mūsų pasirodymas irgi neblizgėjo, tai čia padarėme pačią kvailiausią klaidą.

Mes galvojome, kad uždėsime naujas padangas ir Lewisui užteks ratų, kad jis galėtų pakovoti dėl pergalės. Kartu mes planavome prarasti tik vieną poziciją, o iš tiesų praradome dvi. Be to, šiukšlių trasoje buvo labai daug ir pilotai paskui saugos automobilį praleido kur kas daugiau ratų nei mes tikėjomės.

Tai buvo naujoko klaida: tavo mašina nėra pakankamai greita, o tu vis tiek bandai siekti pergalės“.

Radijo ryšiu L. Hamiltonas pats pareikalavo sustojimo, bet J. Allisonas mano, kad lenktynininkas nėra kaltas dėl šios strateginės klaidos.

„Tai yra visiškai komandos klaida, - sakė laikinas ekipos vadovas. – Mes nebuvome įsitikinę, jog tai yra teisingas sprendimas. Bet šansas buvo. Mes nusprendėme Lewisui leisti pareikšti savo nuomonę, bet to neturėjome daryti. Visų pirma, mes suteikėme jam neteisingą informaciją (pasakėme apie vienos vietos praradimą, o prarastos buvo dvi), antra, mes patys turėjome viską nuspręsti. Pilotas sekundę - kitą pamąstė ir pasuko į boksus – juk jis mėgsta kovoti. Bet klaida buvo mūsų“.

Komentarai (17)


YZF
| Lapkričio 19 d. 14:28
kast1f
| Lapkričio 19 d. 13:49

1 point : Turėjau omenyje, kad jeigu VSC nebūtų peraugęs į SC, Verstapenas po sustojimo būtų nukirpęs greitai tą deficitą iki Hamiltono.
2 point : faktai teisingi, but you newer know. Gal būtų ta pirmoji klaida.
3 point : na iš pakartojimo matosi, kad per vidurį tiesiosios nustojo vytis... bet anyway. Toro Roso Honda... bet čia diskutuota jau, kad MB variklis toli gražu nuo lyderio šiais metais

Del 3, as matau kaip pradeda lenkti ir sustoja lenkimas ir pradeda kirsti greitis. Labai panasu i Hybrid energy issekima (elektros), nes jie turi 30sec per visa rata. Plius siu metu Merso aero didesne, geriau posukiuose bet uztat tiesiojoje leciau. Variklis nesusilpnejo, bet "sparnai isaugo". Nors, dar viena teorija - i sezono gala jie gal prisuka apsukas, nes LH berods vienintelis is lyderiu be motoro keitimo? Irgi variantas.
kast1f
| Lapkričio 19 d. 13:49
YZF
| Lapkričio 19 d. 10:17

"Bet net ir taip galvojant, labai greitai būtų vėl pasivijęs su naujom greitesnėm padangom" - nebutu pasivyjes nes ir Max'as buvo su naujais softais. Kaip puse lenktyniu negalejo prisivyti taip ir toliau nebutu prisivyjes.

"atsiranda šansas pitstop overtake" - pamirsk pirstop overtake, ypac kai RBR daro padangu keitimus per 2sec. Net nepamenu kada siais laikais toks ivyko kai abi komandos nesusimove.

"Ir paskutinė tiesioji su Gasly kur Honda pučia tiesiai į akis tą įrodė" - siaip tai Honda jis vyjosi bet pries pat finisa elektra baigesi tai lenkimas ir sustojo tame taske. Bet cia Gasliui pasiseke tik del vieno dalyko - po SC du ratus neleidzia naudoti DRS. O cia kaip tik ir buvo antras ratas. Dar vienas ratas ir LH su DRS butu pravaziaves pro Gasli kaip pro stovinti. Aisku ir pats LH galejo palaukti normalaus oro maiso, o ne daryti lenkima iskarto is po paskutinio posukio.

1 point : Turėjau omenyje, kad jeigu VSC nebūtų peraugęs į SC, Verstapenas po sustojimo būtų nukirpęs greitai tą deficitą iki Hamiltono.
2 point : faktai teisingi, but you newer know. Gal būtų ta pirmoji klaida.
3 point : na iš pakartojimo matosi, kad per vidurį tiesiosios nustojo vytis... bet anyway. Toro Roso Honda... bet čia diskutuota jau, kad MB variklis toli gražu nuo lyderio šiais metais
YZF
| Lapkričio 19 d. 10:17
kast1f
| Lapkričio 19 d. 09:44

Daug klaidų, vyručiai. Daug. Ir ne tik viena šita. :) Reikėtų dar kartelį peržvelgt lenktynes kad susivirškinti viską gerai, nes daug veiksmo..
Ne klaida buvo tik pirmas sustojimas, kur su pagalba Kubicos, pavyko undercuttinti. Kaip matėm, neilgam. O po to...
Jau kelintas kartas labai stipriai akis pjauna Mercedes pitstop mechanikų tempas. Antro sustojimo metu 3,3s vs Maxo 1,9s. tai apie kokius undercuttus čia galima kalbėti? Jau boksuose praranda tą galimybę. Apskritai, MB su pitstopų laikais toli gražu ne pirmūnai. Autsaideriai greičiau. Po to klaida buvo palikti Hamiltoną trasoje kai Maxas stojo keistis į naujus Softus. Ok, tuo metu buvo VSC, tarpas būtų buvęs ~11 sekundžių. Bet net ir taip galvojant, labai greitai būtų vėl pasivijęs su naujom greitesnėm padangom. Jau tokiose situacijose, mano nuomone, tik kviesti kartu, atsiranda šansas pitstop overtake, vistiek mechanikam įtampa didesnė kai stoja abu lyderiai vienu metu ir pan.
Realiai plačiau mąstant, Hamiltonui gale dar labai pasisekė dėl Ferrari tarpusavio kovų ir nokdauno. Nes su geltonais kaliošais, manau jis būtų ir podiumą praradęs, ne tik Albonui, bet ir vienam iš Ferrari. O gal ir abiems. O tas sustojimas irgi kvailystė buvo. Ir paskutinė tiesioji su Gasly kur Honda pučia tiesiai į akis tą įrodė :)

"Bet net ir taip galvojant, labai greitai būtų vėl pasivijęs su naujom greitesnėm padangom" - nebutu pasivyjes nes ir Max'as buvo su naujais softais. Kaip puse lenktyniu negalejo prisivyti taip ir toliau nebutu prisivyjes.

"atsiranda šansas pitstop overtake" - pamirsk pirstop overtake, ypac kai RBR daro padangu keitimus per 2sec. Net nepamenu kada siais laikais toks ivyko kai abi komandos nesusimove.

"Ir paskutinė tiesioji su Gasly kur Honda pučia tiesiai į akis tą įrodė" - siaip tai Honda jis vyjosi bet pries pat finisa elektra baigesi tai lenkimas ir sustojo tame taske. Bet cia Gasliui pasiseke tik del vieno dalyko - po SC du ratus neleidzia naudoti DRS. O cia kaip tik ir buvo antras ratas. Dar vienas ratas ir LH su DRS butu pravaziaves pro Gasli kaip pro stovinti. Aisku ir pats LH galejo palaukti normalaus oro maiso, o ne daryti lenkima iskarto is po paskutinio posukio.
kast1f
| Lapkričio 19 d. 09:44
Daug klaidų, vyručiai. Daug. Ir ne tik viena šita. :) Reikėtų dar kartelį peržvelgt lenktynes kad susivirškinti viską gerai, nes daug veiksmo..
Ne klaida buvo tik pirmas sustojimas, kur su pagalba Kubicos, pavyko undercuttinti. Kaip matėm, neilgam. O po to...
Jau kelintas kartas labai stipriai akis pjauna Mercedes pitstop mechanikų tempas. Antro sustojimo metu 3,3s vs Maxo 1,9s. tai apie kokius undercuttus čia galima kalbėti? Jau boksuose praranda tą galimybę. Apskritai, MB su pitstopų laikais toli gražu ne pirmūnai. Autsaideriai greičiau. Po to klaida buvo palikti Hamiltoną trasoje kai Maxas stojo keistis į naujus Softus. Ok, tuo metu buvo VSC, tarpas būtų buvęs ~11 sekundžių. Bet net ir taip galvojant, labai greitai būtų vėl pasivijęs su naujom greitesnėm padangom. Jau tokiose situacijose, mano nuomone, tik kviesti kartu, atsiranda šansas pitstop overtake, vistiek mechanikam įtampa didesnė kai stoja abu lyderiai vienu metu ir pan.
Realiai plačiau mąstant, Hamiltonui gale dar labai pasisekė dėl Ferrari tarpusavio kovų ir nokdauno. Nes su geltonais kaliošais, manau jis būtų ir podiumą praradęs, ne tik Albonui, bet ir vienam iš Ferrari. O gal ir abiems. O tas sustojimas irgi kvailystė buvo. Ir paskutinė tiesioji su Gasly kur Honda pučia tiesiai į akis tą įrodė :)
EičJey
| Lapkričio 18 d. 20:58
maxpower
| Lapkričio 18 d. 20:42

Cia su tinku kad neturejo didelio skirtumo. Titulai kiseneje, gali ir agresyviau pavaziuot ir paekspermentuot kazkaip vistiek nieko nepraras.

Būtų sezono vidurys, visi sakytų, jog iškritęs iš komforto zonos jau nebepavažiuoja :D
maxpower
| Lapkričio 18 d. 20:42
CBRV
| Lapkričio 18 d. 20:29

tu jau WDC ir tau reikia tik pergales :)

Cia su tinku kad neturejo didelio skirtumo. Titulai kiseneje, gali ir agresyviau pavaziuot ir paekspermentuot kazkaip vistiek nieko nepraras.
bmw v8
| Lapkričio 18 d. 20:38
Esminė klaida buvo nekeisti padangų po pirmo SC ir tikėtis, kad Maxas jo neaplenks 😂 o visa kita tik pasekmės...
CBRV
| Lapkričio 18 d. 20:31
deivec
| Lapkričio 18 d. 17:05

Kartu mes planavome prarasti tik vieną poziciją, o iš tiesų praradome dvi.

tai cia HAM klaida ? :D

Allisonas pasake, kad klaida buvo pasakyti kad praras tik viena pozicija...super auksto lygio programos ir to nesugeba padaryti :D:D:D

neatsiliepe kazkuri is f1.lt ekspertu kai skambino Alisonas, o tada jau nebezinojo ka daryt:)
CBRV
| Lapkričio 18 d. 20:29
maxpower
| Lapkričio 18 d. 19:16

tavo mašina nėra pakankamai greita, o tu vis tiek bandai siekti pergalės.
Labai gera Alisono mintis. Overpushinimas dažniausiai prie nieko gero nepriveda

tu jau WDC ir tau reikia tik pergales :)
YZF
| Lapkričio 18 d. 20:09
Jonaitis
| Lapkričio 18 d. 18:48

Gal gali patikslinti kuriuo metu Hamas buvo septintas po crasho su Albonu ?

"Lewisas Hamiltonas etapą Brazilijoje užbaigė 7-toje protokolo vietoje"
×

F-1.lt pulsas