„Mercedes“ technikos direktorius Jamesas Allisonas pripažįsta, kad jam būtų labai smalsu sužinoti naujojo „Red Bull RB20“ bolido konstrukciją ir pajuokavo, kad būtų labai patenkintas, jei pasaulio čempionų komanda leistų jam su šia technika susipažinti.
Pernai metų RB19 bolidas buvo sėkmingiausias automobilis pasaulio čempionate ir su juo ekipos lenktynininkai iškovojo pergales visuose etapuose išskyrus Singapūrą. Buvo tikimasi, kad „Red Bull“ ir toliau tobulins unikalią RB19 konstrukciją, tačiau šiemet Adrianas Newey kartu su savo inžinieriais nuėjo visai kitu keliu.
2024 metų sezono „Red Bull“ mašina patraukė visų dėmesį ir sprendžiant iš visko, išsiskiria daugeliu labai originalių sprendimų, tačiau didžiausi pakeitimai įžvelgiami aušinimo sistemoje – tai išduoda neįprasta radiatorių forma šoniniuose pontonuose.
„Su dideliu malonumu priimčiau kvietimą apsilankyti „Red Bull“ garaže, nes noriu ištyrinėti, kas slepiasi po jų mašinos variklio dangčiu, - sakė „Mercedes“ technikos direktorius. - Vienareikšmiška, kad jie taikė visai kitokį požiūrį ir tai, ką galima pamatyti iš išorės, galima suprasti, kad jie iš esmės pakeitė visą aušinimo sistemą. Turi būti kažkokia priežastis, kodėl jie tai pakeitė ir man labai norėtųsi sužinoti šią priežastį. Kol kas mums nepavyko to išsiaiškinti“.
„Mercedes“ irgi gana smarkiai pakeitė šių metų mašinos konstrukciją, tarp kurių – neįprasta W15 priekinio sparno forma, kuri kelia ekspertų abejones. J. Allisonas paaiškino, kodėl buvo pasirinktas toks sprendimas: „Mes nenorėjome, kad viršutinės sparno plokštumos chorda (tiesės atkarpa, jungianti du paviršiaus taškus ir nekertanti to paviršiaus) būtų tokia didelė. Jei įsižiūrėsime į visų mašinų priekinius sparnus, tai daug kas sparno efektyvumo problemą sprendė skirtingai.
Spėju, kad ekspertams klausimų kelia nedidelis šios W15 plokštumos dydis, bet mes turėjome paisyti reglamento, todėl plokštuma toje vietoje yra, bet mes nenorėjome, kad ji būtų tokia didelė. Todėl mes ir sumažinome šiuos išmatavimus“.
Allisonas „Sky Sports“ eteryje operavo terminais, kurie yra suprantami tik aerodinamikos specialistams, pavyzdžiui, anatomijoje žinomas terminas „chorda“ šiame kontekste reiškia tiesiosios atkarpą, jungiančią du labiausiai vienas nuo kito nutolusius sparno profilio taškus.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |
nu ir slyksciai atrodo red bullio halo su isstorejimu, kaip kokia beer... skaityti daugiau
tai jam pas Ferarius reikia - jie turi agentų visuose kopijavimo punk... skaityti daugiau