2021 metų techninis reglamentas, kuris pradėjo galioti nuo 2022 metų, buvo parašytas specialistų darbo grupės, kuriai vadovavo Patas Symondsas. Naujieji „Formulės-1“ savininkai norėjo labiau vaizdingų lenktynių, geresnių pardavimų ir didesnio pelno.
Pasiekti to buvo siūloma mažinat sujaukto oro srautą paskui bolidą, o tai leidžia iš arčiau persekioti varžovą ir lengviau atakuoti. Kaip priemonė buvo pasirinkta vadinamasis „žemės efektas“, bet su daugybe apribojimų. „Mercedes“ technikos direktorius Jamesas Allisonas tai laiko pagrindine padaryta klaida.
Jamesas Allisonas: „Nėra tiesa, kad naujosios taisyklės pagerino lenktynių kokybę. Taip pat nėra faktas tai, kad visa tai privedė prie šiandieninės situacijos, kai dominuoja viena komanda. Užduotis tų, kurie yra paskui „Red Bull“ - stoti į kovą su šia komanda.
Bet naujose taisyklėse yra momentų, kurie mums visiems trukdo. Nemanau, kad yra prasmė naudoti žemės efektą, jei bus ignoruojami kiti svarbūs faktoriai, pavyzdžiui, padangų darbas.
Nemanau, kad yra kažkas blogo tame, jog bolido dugnas generuoja didelę dalį prispaudžiamosios jėgos. Bet reglamente aprašyta dugno forma, kai prispaudžiamoji jėga smarkiai priklauso nuo mašinos galinės dalies aukščio, turi būti pakeista rengiant 2026 metų reglamentą. Būtų kur kas naudingiau naudoti labiau subalansuotą požiūrį“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |
"Bet reglamente aprašyta dugno forma, kai prispaudžiamoji jėga smar... skaityti daugiau
Cia apie toto pasakecia, kad jie tai ne horneris.