J. Hasegawa: Problemos gali iškilti jau sezono starte

J. Hasegawa: Problemos gali iškilti jau sezono starte
logo 2017 Kovo 03 d. 18:10, Pirelli
Po nesėkmingos bandymų pradžios ketvirtadienį „McLaren“ komanda atidirbo daugmaž normaliai. Beje, pirmąją dienos pusę vyko lietaus padangų bandymai, todėl apkrovos jėgos agregatui buvo šiek tiek mažesnės.
Mašiną pilotavo Stoffelis Vandoorne, o po pietų pertraukos, kai komandos dirbo jau su „slick“ tipo padangomis, jis savo greičiausią ratą nuvažiavo per 1:22.576 sek. – tai buvo 7 rezultatas visame protokole. Iš visų belgų pilotas ketvirtadienį įveikė 67 ratus.
Vis dėl to naujos „Honda“ jėgainės patikimumo versija kelia daug abejonių, kadangi pirmosiomis bandymų dienomis buvo užfiksuota keletas gedimų, dėl ko jėgos agregatą teko pakeisti net du kartus.
„Pirmą dieną mes turėjome problemų su variklio tepimo sistema, jos konstrukciją mums teks truputį pakeisti, bet mane labiau jaudina tai, dėl ko variklį teko keisti antrąją bandymų dieną, – ispanų kanalui „Movistar“ prisipažino „Honda“ projekto „Formuėje-1“ vadovas Yusuke Hasegawa. – Gedimas turėjo mechaninį charakterį ir mes kol kas nežinome šio gedimo priežasties. Bet ji yra rimtesnė, nei aš iš pradžių maniau.
Aš tikiuosi, kad Australijoje pas mus bus viskas gerai su patikimumu, tačiau negalima atmesti, kad problemos gali atsirasti jau pačioje sezono pradžioje“.
Pagal Ispanijos šaltinių pranešimus, japoniškieji jėgos agregatai kenčia kenčia dėl padidintos vibracijos ir nepakankamos ERS sistemos galios. Jau kitą savaitę, per antruosius bandymus „Honda“ motoristai turi dirbti su naująja jėgainės versija – su ta, kuri stovės ant „McLaren“ mašinų per Australijos GP etapą ir jei problemos su patikimumu iškils vėl, tai sukels rimtų nerimo ženklų.
[gallery id=1247 rand=rand]


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983