„McLaren“ technikos direktorius Jamesas Key pareiškė, kad darbas su 2022 metų automobiliu prasidės iš karto, kai tik bus panaikinti galiojantys apribojimai...
Jamesas Key: „Mes į vėjo tunelį sugrįšime kitų metų pradžioje – turime daug naujų idėjų su 2022 m. bolido koncepcija, bet viską reikia patikrinti. Ši mašina bus kuriama nuo „švaraus lapo“ – važiuoklės konstrukcija bus iš principo nauja, pasikeis padangų ir ratlankių dydis.
Visos komandos jau pradėjo darbus ties šiuo projektu, mat anksčiau buvo planuojama pradėti naudoti tokius bolidus nuo 2021 m. Manau, kad visi jau yra pažengusioje šio projekto stadijoje, kai anksčiau darbas ties aerodinamika buvo įšaldytas, tačiau tai nesutrukdė projektuoti mechaninius mazgus ar atlikti bendrąjį modeliavimą. Pavyzdžiui, mūsų pavarų dėžė jau yra baigiamojoje stadijoje.
Kūrimo proceso įšaldymas privertė visas ekipas žengti žingsnį atgal ir dar kartą nuodugniai iš esmės peržiūrėti visą šį projektą. Kol kas 2022 m. mašinos potencialą sunku įvertinti detaliai, bet visą laiką atsiranda kažkas naujo ir mes toliau mokomės.
Visada yra labai sunku dirbti su dviem visiškais skirtingais techniniais reglamentais. 2021 m. bolidas užbaigs šiuolaikinių „Formulės-1“ automobilių evoliucijos procesą, o 2022 m. mašina bus tikras iššūkis inžinieriams ir šis projektas be galo motyvuoja. Mums teks padaryti ne vieną atradimą šio bolido kūrimo procese, o tai labai labai įdomu“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |