J. Key: DRS turėtų išlikti ir pasikeitus reglamentui

J. Key: DRS turėtų išlikti ir pasikeitus reglamentui
logo 2020 Lapkričio 05 d. 14:29, Pirelli

2022 metais „Formulė-1“ pereis prie naujo Techninio reglamento, kurio vienas iš tikslų yra supaprastinti varžovų lenkimus. „McLaren“ komandos technikos direktorius Jamesas Key mano, kad nors lenkti ir bus paprasčiau, visai atsisakyti DRS nepavyks.

„Jei planas suveiks, tai DRS įtaka lenkimams bus kur kas mažesnė, - J. Key kalbėjo „Racefans“. - Tačiau ši sistema vis tiek liks reikalinga, kadangi vienas iš pagrindinių naujojo reglamento principų yra lenkimų skaičiaus padidinimas.

Problema yra ta, kad lenkimų sudėtingumas yra susijęs ne tik su bolidų charakteristikomis, bet ir su konkrečių trasų ypatumais. Daugelyje trasų F-1 mašinos yra labai greitos ir jose yra po keletą atkarpų, kuriose dėl greičių skirtumo galima aplenkti varžovą. Viena iš tokių galimybių - stabdymo zonose. Būtent tokiomis sąlygomis DRS padeda.

Jei pažiūrėsime į kai kurias trasas, pavyzdžiui, Spa, tai ten lenkimai galimi keliose vietose. Tą patį galima pasakyti ir apie trasą Bahreine. Naujas reglamentas leis kovą trasoje padaryti kur kas glaudesne tokiose trasose kaip Silverstounas, Suzuka ar Hungaroringas, kur dabar itin sunku iš labai arti persekioti varžovą. Jei pavyks, tai pilotai galės artimai kovoti viso rato eigoje, o ne laukti vienintelės tiesiosios.

Tačiau, DRS, regis, turėtų išlikti, ji leistų lengviau aplenkti, tačiau jos reikšmė lyginant su dabartiniu periodu, turėtų sumažėti“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983