Kitais metais „Formulėje-1“ pradės galioti naujas reglamentas. „McLaren“ komandos technikos direktorius Jamesas Key įsitikinęs, kad komandos sugebės surasti jame pakankamai nemažai landų, tačiau FIA yra pajėgi greitai į tai sureaguoti.
Jamesas Key: „Visos pusės visuomet suprato, kad kai tik ekipos pradeda dirbti su nauju reglamentu, jos pradeda ieškoti visokiausių „pilkosios zonos“ galimybių, kadangi tai yra natūralus mūsų darbo poreikis. Komandos suras įvairiausių būdų ir sugalvos visokiausių idėjų kaip traktuoti naują reglamentą, kad tik iš kuriamo bolido galėtų išspausti kuo didesnį greitį ir ne visuomet šie traktavimai atitiks reglamento nuostatas.
Manau, kad FIA reikės išleisti daug papildomų išaiškinimų – iš tikrųjų, šį darbą federacija jau pradėjo. Esu įsitikinęs, kad po metų reglamentas jau bus pakoreguotas taip, kad jis visiškai atitiktų pirminį čempionato organizatorių bei FIA sumanymą. Jau būta pastangų, kad komandos būtų išlaikytos jo rėmuose. Visa tai turi privesti prie to, kad būtų sukonstruoti bolidai, prie kurių vairo kova 2022 metais trasose būtų kuo glaudesnė. Bent jau toks yra noras.
Nemanau, kad „Formulė-1“ su naujuoju reglamentu patirs nesėkmę. Bent jau mes turime tvirtą pagrindą iškeltiems uždaviniams pasiekti. Tačiau kartu neabejoju, kad mes surasime būdą padaryti bolidą dar greitesniu, apie kurį prieš kelis mėnesius net neįtarėme.
Dar nesu matęs tokio pakankamai brandžiai parengto reglamento. FIA ir „Formulė-1“ gana gerai padirbėjo kurdami tokį reglamentą, kuris bazuotųsi ties realiai pasiekiamais techniniais tikslais ir kad būsimieji automobiliai atitiktų keliamus tikslus“.
Komanda: | McLaren F1 Team | 2024 sezono taškai: | 195 |
Variklis: | „Mercedes“ | Važiuoklė: | MCL36 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |