J. Key: mums atsirado galimybė dirbti stabiliai (3)

J. Key: mums atsirado galimybė dirbti stabiliai
logo Vasario 11 d. 11:07, Getty Images / Red Bull Content Pool

Per 12 sezonų „Formulėje-1“ „Toro Rosso“ komanda pakeitė keturis variklių tiekėjus, o dabar ekipos istorijoje atversta nauja skiltis: per artimiausius trejus metus komandos iš Faenzos boliduose bus montuojami „Honda“ jėgos agregatai. „Toro Rosso technikos direktoriaus Jameso Key nuomone, panašus ilgalaikis bendradarbiavimas pridės komandai stabilumo, o tai labai svarbus faktorius.

Pernai, kaip ir tris prieš tai buvusius sezonus, „Toro Rosso“ užėmė 7 vietą Konstruktorių įskaitoje, nors užduotis „maksimum“, kurį prieš komandą kelia jos vadovai, yra pakovoti dėl 5 vietos. J. Key mano, kad šiemet komandos šansai yra aukštesni nei bet kada anksčiau.

„Mes norime pasiekti maksimaliai gero rezultato kartu su mūsų partneriais iš „Honda“, - pareiškė Jamesas Key. – Todėl artimiausią sezoną mes dirbsime pilnai įtempę jėgas, nes aš manau, kad tiek mūsų komandos, tiek ir „Honda“ laukia geras stabilumo periodas. Tai labai svarbu.

Stabilumas ypač reikalingas situacijoje, kai tenka mažinti šiokį tokį atsilikimą. Tai leidžia užsiimti ilgalaikiu planavimu, o apsispręsti su prioritetas yra net paprasčiau. Reikia atsiminti, kad „Toro Rosso“ yra unikalioje padėtyje, kadangi per paskutinius trejus metus mūsų mašinoje buvo montuojamos trys skirtingos jėgainės.

Taip daugiau niekas nedirbo ir dažnai būdavo, kad susitarimai su jėgos agregatų tiekėjais būdavo pasirašomi labai vėlai, o tai negatyviai atsiliepdavo viskam. Be to,  visa tai būdavo labai brangu. Tokiomis sąlygomis jūs negalite kurti perspektyvinių planų. Visa tai būdavo dėl tam tikrų priežasčių, kai tuo tarpu mūsų varžovai stabilumo trūkumu nesiskundė.

Dabar mes turime galimybę stabiliai dirbti. Mes jau žinome, kokius variklius naudosime 2019 ir 2020 metais, mes jau pradėjome derybas su „Honda“ apie galimas vystymosi kryptis kitame sezone. Tai leis kur kas anksčiau surasti optimalius sprendimus, susijusius su būsimo bolido konfigūracija ir pan. Taigi, mūsų padėtis dabar yra kur kas palankesnė“.

Komentarai (3)


beglys
| Vasario 12 d. 09:41
rimtas7
| Vasario 11 d. 15:35

Kiek žinau Toro Rosso naudojo Ferrari, Renault variklius, tai iš kur tie 4 tiekėjai?

Pirmais metais važiavo su Cosworth varikliais, tada 7 metus su Ferrari, tada 2 metai su Renault, vienus metus grįžta prie Ferrari, tada pernai vėl važiuoja su Renault varikliais ir štai nuo šiemet atsiranda 4 variklių tiekėjas - Honda.
rimtas7
| Vasario 11 d. 15:35
Kiek žinau Toro Rosso naudojo Ferrari, Renault variklius, tai iš kur tie 4 tiekėjai?
Micius
| Vasario 11 d. 11:14
Stabiliai vilktis gale galima nesunkiai :D