„McLaren“ technikos direktorius Jamesas Key mano, kad 2021 m. pajėgumas mažai skirsis nuo dabartinių automobilių.
Ne taip seniai „Racing Point“ vadovas Otmaras Szafnaueris išreiškė nuomonę, kad naujieji bolidai bus iki 7 sek. lėtesni. J. Key mano, kad skirtumas bus nedidelis.
„Nepasakysiu jums tikslių skaičių, nes mano nuomone dar per anksti apie tai kalbėti“, - kalbėjo „McLaren“ specialistas.
„Visos komandos turi ties tuo dirbti, kad suvoktu kiek naujieji bolidai turės potencialo. FOM ir FIA atliko puikų darbą nubrėždamos naujo automobilio gaires, koks jis turėtų būti. Dabar visos komandos bando suprasti kaip atrodys tas greitas 2021 m. bolidas.“
„Ar dėl didesnių ratlankių ir kitokių padangų bus mažiau sukibimo? Jau žinome, kad aerodinamika bus paprastesnė nei matome dabar. Varikliai išliks nepakitę. Kai žinosime daugiau informacijos, aiškiau matysime galutinį paveikslą. Bet šiuo metu mes nekalbame apie didžiulius skirtumus. Manau, kad skirtumas bus nedidelis, bet dar pamatysime.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |