Per priešsezoninius bandymus „Honda“ turėdavo daug problemų su jėgainės patikimumu, ypač 2015-2017 metais. Viskas užsibaigdavo tuo, kad „McLaren“ mašinos nuvažiuodavo kur kas mažiau ratų nei visi kiti ir komanda pripažino, kad pirmuosiuose čempionato etapuose ekipai reikėdavo praktiškai vykdyti bandymų programą. Dabar japonų motoristai bendradarbiauja su „Toro Rosso“ ir komandos technikos direktorius Jamesas Key tikisi, kad šįkart bus apsieta be nesklandumų.
Jamesas Key: „Variklio patikimumas bandymuose vaidina esminį vaidmenį. Tiek mums, tiek ir „Hondai“ svarbu, kad jėgainė dirbtų be problemų.
2016 metais mes naudojome pernykštį „Ferrari“ variklį, jame jau viskas buvo suderinta. Ta jėgainė jau buvo naudojama ištisus metus, visos problemos su ja jau buvo išspręstos, todėl mes gavome labai patikimą jėgos agregatą ir tai leido per bandymus nuvažiuoti labai ilgą distanciją. Tai buvo naudinga tiek komandai, tiek ir lenktynininkams, todėl variklio patikimumas yra labai svarbus.
Bandymai galėjo vykti įvairiai: mano galva, pernai mes įveikėme tik pusę suplanuotos distancijos, o 2014 metais beveik visai nedirbome trasoje – ir visa tai dėl problemų su motorais, todėl aš manau, kad patikima jėgainė yra labai svarbus faktorius.
Pažiūrėsime , kaip bus šį kartą. Žinoma, „Honda“ taip pat nori, kad viskas praeitų be problemų ir aš tikiu, kad dabar viskas bus tvarkoje. Galimi kažkokie nedideli nesklandumai, bet bandymai kaip tik tam ir skirti. Numatyti, kaip viskas klostysis, neįmanoma, bet mes ir „Honda“ motoristai turime bendrą tikslą“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | tundrinė | 3896 |
2. | Tadas Misevičius | 3858 |
3. | fandom | 3858 |
4. | ramasgo | 3856 |
5. | Valode | 3850 |