J. Palmeriui nerimą kelia „Red Bull“ forma (5)

J. Palmeriui nerimą kelia „Red Bull“ forma
logo Spalio 15 d. 18:51, Red Bull Content Pool

Buvęs F-1 pilotas Jolyonas Palmeris neslepia, kad dabartinė „Red Bull“ komandos forma toli gražu nėra pati geriausia. Britas, ilgą laiką favoritu laikęs Maxą Verstappeną, dabar mano, jog viskas po truputi krypsta Lewiso Hamiltono naudai.

Minėtasis M. Verstappenas pirmauja čempionate, bet artimiausią varžovą Lewisą Hamiltoną lenkia tik šešiais taškais.

„Žinote, pirmą kartą šiemet pradedu galvoti, kad favoritas vis dėlto yra Lewisas. Nemanau, kad Maxas liko patenkintas lenktynėmis Turkijoje. Taip, jis finišavo antras ir vėl tapo čempionato lyderiu. Bet jis neprilygo Bottui. O jei Hamiltonas būtų startavęs iš „pole“, jis tikrai būtų nesunkiai nugalėjęs“, - kalbėjo J. Palmeris.

„Lewisui už variklio keitimą buvo skirta bauda, jis prarado kelis taškus, bet viso to buvo galima tikėtis. Tačiau dabar labiausiai neramu dėl „Red Bull“. Nepamenu kada paskutinį kartą jie buvo labai greiti.“

J. Palmeris mano, kad „Mercedes“ turėtų būti stipri paskutiniuose sezono etapuose.

„Manau, kad JAV, Meksika ir Brazilija turėtų būti palankios „Red Bull“ komandai. Bet paskutiniuose trijuose etapuose „Mercedes“ turėtų būti stipresnė. Turkijoje nebuvo aišku, kuri bus stipresnė. Bet akivaizdu, kad „Mercedes“ pranoko varžovus.“

„Lenktynėse niekas neprilygo Bottui. Jam net nereikėjo žiūrėti į veidrodėlius ir jis nugalėjo turėdamas beveik 15 sek. persvarą. Tai rimtas pareiškimas iš „Mercedes“ pusės. Nors Hamiltonas dabar ir atsilieka čempionate, jis kol kas atrodo stipresnis pilotas. Lewisas bus stiprus paskutiniuose etapuose. Tad Maxui Amerikoje reikės stengtis kuo geriau pasirodyti.“

Red Bull Racing Honda
Komanda: Red Bull Racing Honda 2021 sezono taškai: 541.5
Variklis: „Honda“ Važiuoklė: RB16B
Plačiau

Komentarai (5)
Zaibys
IP: ca66192 | 10/17 11:28 Atsakyti
db
10/16 10:32

Aš galvoju, kad mersai sezono gale pasigailės, kad spaudė variklį max. Juk niekada dar jiems kranelio atsukti nereikėjo, o šiemet ir šiaip nelabai patikimi mersų varikliai

Kazkaip nepastebejau siemet to nepatikimumo. Kuo jis ten pasireiske?
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 10/16 13:05 Atsakyti
Slipstream
10/16 10:14

Sakyciau net ne 25,o 32 tasku pranasuma,nes jei ne avarija LH greiciausiai butu 2-as ir prarastu 7 taskus Maxui,dabar isejo 25 i pliusa.

Aš bandžiau sudėlioti kaip tas swing veikia ir pasimečiau, tai neberašiau. Jeigu vienas finišuoja 1, o kitas 2, tai swing tarp jų 14? Nes vienas gavo +7, o kitas -7 lyginant vienas su kitu? Ar ne taip skaičiuojasi?
db
IP: 35e947a | 10/16 10:32 Atsakyti
Aš galvoju, kad mersai sezono gale pasigailės, kad spaudė variklį max. Juk niekada dar jiems kranelio atsukti nereikėjo, o šiemet ir šiaip nelabai patikimi mersų varikliai
Slipstream
IP: 1a28443 | 10/16 10:14 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
10/15 19:29

Čia yra du faktoriai, ko gerb. Jolyon nepaminėjo:
a) lenktynės šlapioj trasoj, t.y. neaišku kas ten kaip ką reguliavo;
b) VB startavo pirmas, neturėjo sekti paskui varžovus ar užsiimti peletono stabdymu.

RBR koją kiša SP prasti rezultatai. Jeigu SP būtų bent jau šalia MV – dar kova dėl WCC šviestųsi. O dabar VB – 9 podiumai, o SP – viso labo 3 ir tai su 3 VB DNF prieš SP 1. Ir jokio taškų atėmimo už

Šiaip labai įdomus čempionatas, kur sezono likimas tikrai gali išsispręsti paskutinėse lenktynėse. O vienos lenktynės, tai kaip vienos kokios krepšinio finalo rungtynės – nesvarbu ką tu darei viso sezono metu – vienas kluptelėjimas ir viso sezono darbas šuniui ant uodegos. Tad, manau, dabar abu čempionato prelengentai bandys bet kokia kaina susirinkti bent 26 taškų pranašumą prieš paskutinį etapą (LH atveju 27, nes kol kas pergalių skaičium MV prieky).

Panašu, kad UK DNF MV gali turėt lemiamos reikšmės šitam sezone. MV nebaigė 2 lenktynėm daugiau, nei LH. Ir jei Monza ir Azerbaidžanas kaip ir neturi įtakos, tai UK suteikė LH 25 taškų pranašumą, kuris dabar labai praverčia.

Sakyciau net ne 25,o 32 tasku pranasuma,nes jei ne avarija LH greiciausiai butu 2-as ir prarastu 7 taskus Maxui,dabar isejo 25 i pliusa.
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 10/15 19:29 Atsakyti
Čia yra du faktoriai, ko gerb. Jolyon nepaminėjo:
a) lenktynės šlapioj trasoj, t.y. neaišku kas ten kaip ką reguliavo;
b) VB startavo pirmas, neturėjo sekti paskui varžovus ar užsiimti peletono stabdymu.

RBR koją kiša SP prasti rezultatai. Jeigu SP būtų bent jau šalia MV – dar kova dėl WCC šviestųsi. O dabar VB – 9 podiumai, o SP – viso labo 3 ir tai su 3 VB DNF prieš SP 1. Ir jokio taškų atėmimo už

Šiaip labai įdomus čempionatas, kur sezono likimas tikrai gali išsispręsti paskutinėse lenktynėse. O vienos lenktynės, tai kaip vienos kokios krepšinio finalo rungtynės – nesvarbu ką tu darei viso sezono metu – vienas kluptelėjimas ir viso sezono darbas šuniui ant uodegos. Tad, manau, dabar abu čempionato prelengentai bandys bet kokia kaina susirinkti bent 26 taškų pranašumą prieš paskutinį etapą (LH atveju 27, nes kol kas pergalių skaičium MV prieky).

Panašu, kad UK DNF MV gali turėt lemiamos reikšmės šitam sezone. MV nebaigė 2 lenktynėm daugiau, nei LH. Ir jei Monza ir Azerbaidžanas kaip ir neturi įtakos, tai UK suteikė LH 25 taškų pranašumą, kuris dabar labai praverčia.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas