J. Plooijas: H. Marko privalo pasirašyti sutartį su „Red Bull“ programos nariu (16)

J. Plooijas: H. Marko privalo pasirašyti sutartį su „Red Bull“ programos nariu
logo 2020 Spalio 01 d. 23:13, Red Bull Content Pool / Getty Images

Nyderlandų F-1 žurnalistas Jackas Plooijas teigia, kad Helmutas Marko yra priverstas pasirašyti sutartį su vienu iš „Red Bull“ programai priklausančiu sportininku. Jei vis dėlto būtų pasirinktas kitas pilotas, anot žurnalisto, „Red Bull“ jaunųjų lenktynininkų programa būtų naikinama.

„Red Bull“ užaugino tokius sportininkus kaip Sebastianas Vettelis, Danielis Ricciardo ir Maxas Verstappenas. Paskutinį kartą komanda pasirašė sutartį su pilotu, nepriklausančiu jų programai, 2007 metais, kuomet ekipos lenktynininku tapo Markas Webberis.

Kol abejojama Pierre‘o Gasly ir Alexo Albono galimybėmis, vis sklando kalbos, kad „Red Bull“ pilotu kitais metais gali tapti Nico Hulkenbergas arba Sergio Perezas. Tiesa, „Red Bull“ patarėjas sporto klausimais H. Marko tai neigia.

„Iki šiol mes laikėmės savo principų. Pavyzdžiui, mes nepasirašėme sutarties su Fernando Alonso tada, kai turėjome galimybę. Mes visada padėjome savo jauniems sportininkams lipti karjeros laiptais aukštyn. Sebastianas, Danielis ir Maxas kartu su mumis iškovojo daug pergalių. Taigi, judame teisingu keliu. Tuo tarpu Maxas yra išskirtinis talentas“, - teigė H. Marko.

„Žiniasklaidoje pasirodė informacija, kad mes nebeturime jaunų sportininkų, su kuriais galėtume pasirašyti sutartį. Bet mes turime Yukį Tsunodą, kuriam šiemet puikiai sekasi F-2 čempionate. Jam du kartus nepasisekė dėl technikos gedimo. Jei ne tai, jis dabar turėtų tiek pat taškų kaip ir Robertas Schwartzmanas.“

Tuo tarpu J. Plooijas mano, kad H. Marko yra priverstas pasirašyti sutartį su „Red Bull“ jaunųjų pilotų programos nariu.

„Už trasos ribų vyksta daug dalykų. Dabar nebepakanka būti vien tik greitu pilotu. Helmutas laikosi įsikabinęs savo talentų kiek įmanoma ilgiau. Žinoma, jis tikrai norėtų pasirašyti sutartį su Nico Hulkenbergu, bet tada Dietrichas Mateschitzas panaikintų „Red Bull“ pilotų programą“, - kalbėjo J. Plooijas.

„Galbūt „Red Bull“ komandai reiktu priimti daugeliui netikėtą sprendimą ir pasirašyti sutartį su Tsunoda. Galų gale sprendimą turi priimti Helmutas. Aš, asmeniškai, norėčiau matyti stiprų pilotą greta Maxo Verstappeno.“


Komentarai (16)
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 10/02 21:05 Atsakyti
Montoya
10/02 19:38

Tai jei iseiti nores, gales tik 2025 pagal Concorde, tai teks sudegintus tiltus atideginti Su Renault :D

Pasak gandų Konkordas yra pametinis, t.y., iš esmės yra penki metiniai Konkordai. Tad gali išeiti po bet kurio sezono. Problemiškau išeit vidury sezono
Montoya
IP: d7e8671 | 10/02 19:38 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
10/02 13:30

Renault privalo tiekti motorus. Nieks jų neklaus. FIA būtent dėl RBR ir priėmė nuostatą, kad variklių tiekėjas su mažiausiai klientų turi tiekti variklius kitai komandai, jeigu ji pati nesugeba susirasti. Mercedes turės 4 komandas ir privalomai tiekti neprivalės. Ferrari 3, ir, teoriškai, gavus FIA pritarimą, gali tiekti dar 1 komandai (ir tikrai ne RBR). Bet Renault motoras vistiek turės atsirasti bent vienoj kitoj komandoj, nes kažin ar FIA leis vienam variklių tiekėjui tiekti 5 komandoms motorus.

Tai, tikėtina, kad arba sukąstais dantim RBR paims Renault motorus dėžėj už maksimalią leidžiamą kainą (nes jėgainės dabar turi nustatytas kainų lubas), arba out. Ir aš net nesu tikras, kuris scenarijus labiausiai tikėtinas.

Tai jei iseiti nores, gales tik 2025 pagal Concorde, tai teks sudegintus tiltus atideginti Su Renault :D
frangadab
IP: 7cd7ead | 10/02 15:54 Atsakyti
www︆.︆LeeXi︆.︆net - puikkus projekktas suauggusiems, norrintiems susirasti parrrtnerį pasimylėti
bamba112
IP: 2a62ab4 | 10/02 14:27 Atsakyti
BREAKING HONDA TO LEAVE F1 AT THE END OF 2021
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 10/02 13:30 Atsakyti
Montoya
10/02 12:32

Jo su Hondos isejimu isvis idomiai, su Renault vargu ar pasirasys vel, Mersai neduos, tai lieka Ferrari? :D

Renault privalo tiekti motorus. Nieks jų neklaus. FIA būtent dėl RBR ir priėmė nuostatą, kad variklių tiekėjas su mažiausiai klientų turi tiekti variklius kitai komandai, jeigu ji pati nesugeba susirasti. Mercedes turės 4 komandas ir privalomai tiekti neprivalės. Ferrari 3, ir, teoriškai, gavus FIA pritarimą, gali tiekti dar 1 komandai (ir tikrai ne RBR). Bet Renault motoras vistiek turės atsirasti bent vienoj kitoj komandoj, nes kažin ar FIA leis vienam variklių tiekėjui tiekti 5 komandoms motorus.

Tai, tikėtina, kad arba sukąstais dantim RBR paims Renault motorus dėžėj už maksimalią leidžiamą kainą (nes jėgainės dabar turi nustatytas kainų lubas), arba out. Ir aš net nesu tikras, kuris scenarijus labiausiai tikėtinas.
Montoya
IP: d7e8671 | 10/02 12:32 Atsakyti
Jo su Hondos isejimu isvis idomiai, su Renault vargu ar pasirasys vel, Mersai neduos, tai lieka Ferrari? :D
RBR
IP: dfc28be | 10/02 11:54 Atsakyti
Jo situacija sunkoka. Va ko is japaskiu nesitikejau tai tikrai nesitikejau. Ir tuo labiau pagaminus visai konkurencinga motora, bei turint stipria komanda partnere. Ar tik nebus dabar Redbull out? Vienintelis kelias palikti visus brezinius ir uzvardinti Redbull wing engine :D
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 10/02 11:43 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
10/02 00:09

Tai Tsunoda kaip ir confirmed, jei jau daktaras jo vardą mini, o Kvyat vardo – atvirkščiai, nemini. Aišku, būtų įdomu originalų straipsnį paskaityt, ką būtent konkrečiai daktaras sakė.

That aged well. Kam dabar Tsunoda sodint į AT, jei Honda išeina? Kaip ir nėra tikslo. Iš šito Honda išėjimo gali labai daug įdomių dalykų prasidėt. Nežinau ar būtinai gerų, bet tikrai įdomių.

May you live in interesting times
Honda išeina
IP: 7140d2b | 10/02 11:35 Atsakyti
Panašu, kad Hamiltonui ir mersams dar 10 metų niekas konkurencijos nesudarys: Ferrari žopoj, Red Bull žopoj. Jaučiu mersams patiems jau jokio intereso būti nebelieka. Atėjau, pamačiau, nugalėjau, atsibodo.
Honda išeina
IP: 7140d2b | 10/02 11:25 Atsakyti
Tai ką Marko dabar darys, kai Honda palieką Red Bullius ant ledo? Ant kelių pas Reno??????
×

TOP naujienos