J. Sawardas: L. Hamiltonas turėtų ilgam pasilikti „Mercedes“

J. Sawardas: L. Hamiltonas turėtų ilgam pasilikti „Mercedes“
logo Sausio 12 d. 13:53, Daimler

Garsus britų F-1 žurnalistas Joe Sawardas mano, kad ilgalaikis Maxo Verstappeno kontraktas su „Red Bull“ beveik 100 proc. reiškia, kad Lewisas Hamiltonas lenktyniaus už „Mercedes“ komandą 2021 metais ar dar ilgiau...

Iš esmės, gandų sezonas jau užsibaigė, kadangi Maxas Verstappenas nusprendė likti „Red Bull“ iki 2023 metų pabaigos. Derinant su naujiena, kurią mes sužinojome kiek anksčiau – apie tai, jog Charlesas Leclercas lenktyniaus „Ferrari“ ekipoje iki 2024 metų pabaigos - tai reiškia, kad Lewisas Hamiltonas pasiliks „Mercedes“ komandoje ir 2021 metais (o gal ir dar ilgiau) – priklausomai nuo to, kokie sprendimai bus priimti Štutgarte dėl dalyvavimo „Formulėje-1“ ateities.

Nors retsykiais yra kalbama, jog vokiečių koncernas rengiasi išeiti iš „Formulės-1“, naujasis kompanijos vadovas Ola Kallenius pareiškė, kad sportinė programa koncernui yra labai svarbi. Tarsi patvirtindami tai, į „Mercedes-Benz Grand Prix Ltd“ direktorių tarybą praėjusią vasarą įtraukė Marcusą Schaferį bei Franką Weberį.

Schaferis – aukštas „Daimler AG“ koncerno pareigūnas, atsakingas už perspektyvinius tyrinėjimus. O Weberis užima koncerno viceprezidento postą korporatyviniam vystymui. Jie prisijungė prie Brittos Seeger, vadovaujančiai „Mercedes“ rinkodaros ir pardavimų departamentui. Dabar kompanijos reikalai klostosi ne taip gerai, kaip anksčiau, tačiau koncerno pajamos 2018 metais buvo 7,6 milijardo eurų lygyje, o tai reiškia, kad svarbiems projektams pinigai tikrai gali būti surasti.

Blogiausiu atveju, „Mercedes“ komanda gali būti parduota, tačiau ji tęstų egzistavimą viename ar kitame pavidale, be to, mažai tikėtina, jog koncernas nustotų gaminęs variklius „Formulei-1“. Mat, pavyzdžiui, „McLaren“ nuo kitų metų pereina prie „Mercedes“ jėgos agregatų, norėdami tapti dar labiau konkurencingesni.

Verta pažymėti, kad ir „Renault“ turėtų pasitempti. Nors kol kas lieka kai kurių neaiškumų dėl tolimesnių prancūzų automobilių koncerno planų F-1, bet nesena naujiena, kad Luca de Meo paliko SEAT kompanijos, ispaniškojo „Volkswagen“ koncerno padalinio, vadovo postą, gali reikšti, jog būtent jis greitai pradės vadovauti „Renault“ koncernui ir tada paaiškės artimiausios „Renault“ perspektyvos lenktynių programose.

Toks ankstyvas ilgalaikių kontraktų su sportininkais pasirašymas galėtų reikšti, kad F-1 komandos nori prisirišti prie savęs pačius talentingiausius pilotus ilgalaikiais įsipareigojimais maksimaliai įmanomam periodui. Todėl 2021 metais, kai „Formulėje-1“ prasidės radikalių reformų laikotarpis dėl naujojo reglamento, „Ferrari“ bei „Red Bull“ turės stabilias lenktynininkų sudėtis.

Ir dar vienas momentas: Verstappenas vargu ar būtų sutikęs pasilikti „Red Bull“, jei nežinotų, jog „Honda“ planuoja ilgam pasilikti „Formulėje-1“. Beje, jo kontrakte gali būti punktas, numatantis pirmalaikį sutarties nutraukimą, jei japonų motoristai netyčia persigalvotų.

 


Komentarai (0)
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas