J. Sawardas: Palmerio perspektyva neaiški

J. Sawardas: Palmerio perspektyva neaiški
logo 2017 Rugsėjo 12 d. 06:08, Renault Sport

Po kalbų apie neva jau pasirašytą kontraktą tarp „Honda“ ir „Toro Rosso“ dėl jėgainių tiekimo 2018 metais ir laukiamo analogiško susitarimo tarp „Renault“ ir „McLaren“, turi pasirodyti oficialūs pranešimai, o tai turėtų iššaukti visą eilę pakeitimų komandų sudėtyse.

Kol kas daugiau ar mažiau užtikrintai galima kalbėti tik apie būsimą Carloso Sainzo perėjimą į „Renault“. Britų žurnalistas Joe Sawardas savo bloge išreiškė savo nuomonę, kaip toliau gali klostytis įvykiai „Formulės-1“ virtuvėje.

„McLaren“ nori gauti „Renault“ jėgos agregatus. O „Honda“, atrodo, priėmė sprendimą tapti jėgainių tiekėju „Toro Rosso“ komandai vietoje „McLaren“, kadangi kito varianto kaip ir nėra. Tai reiškia, kad „Renault“ ir „Toro Rosso“ turės sureguliuoti situaciją dėl nutraukiamos sutarties.

„Renault“ visai patenkinti padirbėti su „McLaren“, kadangi kliento vaidmenyje prancūzų variklių gamintojas gauna dar vieną stiprią komandą, bet pinigai yra pinigai ir „Toro Rosso“ turės susimokėti pagal galiojančią sutartį už jos nutraukimą. Tikėtina, kad „Renault“ pareikalavo Carloso Sainzo kaip dalinės kompensacijos, o tai leis „Red Bull“ kažkiek sutaupyti. Sainzas turi būti patenkintas, kadangi „Red Bull“ laisvų vietų nėra ir jam būtų tekę pasilikti ketvirtam sezonui „Toro Rosso“ ekipoje. Šioje situacijoje jau yra tinkama pamaina jam – Pierre Gasly. Galiausiai laimės visi.

Nėra abejonių, kad dabar vysta ir kitos derybos, kad Fernando Alonso pasiliktų „McLaren“ komandoje. Kai visi kontraktai bus patvirtinti, tai paveiks ir kitų pilotų situaciją: Sergio Perezui, kuris taip pat vedė derybas su „Renault“, dabar, matyt, teks pasilikti „Force India“ kartu su Estabanu Oconu. Prancūzas taip pat domino „Renault“, bet jis turi griežtą kontraktą 2018 metams.

Tai reiškia, kad Pascaliui Wehrleinui kelias į “Force India“ yra uždarytas, o „Sauber“ greičiausiai atsisakys jo paslaugų ir pasirašys sutartį su Charlie Leclercu, „Ferrari“ globotiniu. Vokietis gali likti be nieko, kadangi „Williams“ jo nepaims, nes jis yra per jaunas. „Williams“ titulinis rėmėjas – „Martini“ reikalauja, kad vienu iš komandos pilotu būtų vyresnis nei 25 metai lenktynininkas. Kadangi vieną vietą jau turi Lance Strollas, jo komandos draugu turi būti labiau brandaus amžiaus pilotas.

Perezas nuo „Williams“ siūlymo jau atsisakė. Galbūt komandoje pasiliks Felipe Massa? Neatmestina, tačiau „Formulėje-1“ yra dar vienas pilotas, kuris bus prieinamas po visų permainų – Jolyonas Palmeris. Jis yra britas, o „Williams“ tai visada sveikino. Jis yra visai padorus lenktynininkas, bet „Renault“ jam siaubingai nesisekė. Be to, jis yra buvusio „Williams“ piloto-bandytojo sūnus (vadinasi, jo tėvas gerai pažįsta reikalingus žmones), jis turi ir rėmėjų paramą, o „Williams“ komanda tai labai vertina. Žodžiui, visos šios aplinkybės sako, kad Palmeris ne toks jau blogas variantas „Williams“. Vis dėl to Massai jau 36 metai ir Brazilijoje, regis, pasibaigė pinigai.

Oficialūs pareiškimai bus padaryti savo ruožtu, bet pilotų rinkos situacija dabar daug kuo priklauso nuo „Williams“...



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983