J. Todtas: pergalei reikia viską surinkti į vieną

J. Todtas: pergalei reikia viską surinkti į vieną
logo 2020 Birželio 16 d. 12:37, FIA

Interviu italų „Corriera dello Sera“ FIA prezidentas Jeanas Todtas kalbėjo apie priverstinę pauzę ir apie tris sėkmės komponentus...

  • Anksčiau jūs per metus atlikdavote daugiau kaip šimtą skrydžių, o dabar esate privestas sėdėti vienoje vietoje...
  • Žmogus labai greitai prie visko pripranta, adaptuojasi kaip chameleonas. Tarp jų – ir prie nemalonių situacijų. Man pasisekė daugiau, kitiems, manau, kad mažiau. Bet mes visi iš pandemijos situacijos išeisime pasikeitę.
  • Bet liepos 5 d. „Formulė-1“ vis dėlto startuos...
  • Taip, tai dėl bendro komandinio darbo. Mes negalėjome susitikinėti, bet turėjome kartu išspręsti šią problemą – su Chase‘u Carey ir komandomis. Mes išnaudojome šią pauzę, kad pagalvotumėm apie tai, kokia „Formulė“ bus ateityje. Ir ne tik šiame sezone, bet ir perspektyvoje.
  • „Top“ komandos nėra patenkintos sumažintais biudžetais ir draudimu tobulinti mašinas. Ar „Formulė-1“ netaps per daug paprasta?
  • Mums teko išsikelti ambicingus tikslus norint pasiekti rezultatų, būtinų „Formulei-1“. Prie dabartinių išlaidų lygio F-1 buvo negyvybinga. Atotrūkis tarp lyderių, vidutiniokų bei autsaiderių buvo per daug didelis.
  • Jau net „Ferrari“ svarsto galimybę dalyvauti kitose lenktynių serijose. Ar tai laikote teisingu žingsniu?
  • Aš visada nusiteikęs optimistiškai. Koks tikslas yra išleisti daugiau kaip pusę milijardo per metus vienoje serijoje? Tai yra kenksminga sportui. Kaip ir visuose ekonomikos sektoriuose, „Formulėje-1“ įvyks personalo sumažinimas – ir jie gaus teisę dirbti kažkur kitur. Kai aš buvau jaunas, lenktynininkai lygiagrečiai lenktyniaudavo ne vienoje serijoje. Buvo puiki epocha. Aš džiaugiausi matydamas „Ferrari“, „Mercedes“ bei „Red Bull“ kovas su gamyklinėmis komandomis Le Mane.
  • Šiais metais yra šansas surengti du etapus Italijoje. Ar jūs norėtumėt matyti lenktynes Mugello trasoje?
  • Mes turime išnaudoti šį periodą pasiekti tikslus, kurie yra neįgyvendinami arba beveik neįgyvendinami. Mes turime būti labai lankstūs ne tik formuodami tvarkaraštį, ir ne tik F-1, o visose serijose.
  • Bet pasiūlymas pakeisti kvalifikacijos formatą nesulaukė pritarimo?
  • Kai vienoje trasoje vyksta du GP, tai leidžia rengti drąsius eksperimentus. Sprinterines kvalifikacines lenktynes buvo galima įtraukti į savaitgalio formatą, bet toks siūlymas nepraėjo, nes nesulaukė visų vieningo pritarimo. Bet tai nereiškia, jog mes nerasime kitų inovacinių idėjų. Darbas vyksta.
  • Ar apsidžiaugėte, sužinojęs, kad Vetelis ir „Ferrari“ metų pabaigoje išsiskirs?
  • Man nesinori nieko kritikuoti. Sebastianas yra labai talentingas pilotas, bet kol kas jis neturi mašinos 2021 metams. Tikiuosi, kad jis turės kontraktą. Tai svarbu tiek jam pačiam, tiek ir visai „Formulei-1“.
  • Ar pasirinkdama su jaunus lenktynininkus – Leclercą bei Sainzą „Ferrari“ ne per daug rizikuoja?
  • Norint pasiekti sėkmės lenktynėse, reikia trijų faktorių sutapimo – lenktynininko, mašinos ir komandos. Čia reikia savotiškos alchemijos. Jei jūs neturite bent vieno iš šių elementų, jums nieko neišeis. Be geros mašinos nei Alonso, nei Vettelis nesugebėjo nugalėti. Sebastianas laimėdavo, kai jis turėjo konkurencingą mašiną. Taip buvo ir su Schumacheriu. Jis atėjo į „Ferrari“ 1996 metais, bet titulo turėjo laukti iki 2000 metų. Jūs galite turėti neįtikėtiną talentą, bet be gero bolido ir puikios komandos jūs nelaimėsite. Visa tai reikia surinkti į vieną...


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983