J. Villeneuve‘as: „Ferrari“ galėjo būti šių dienų „Mercedes“ (7)

J. Villeneuve‘as: „Ferrari“ galėjo būti šių dienų „Mercedes“
logo Rugsėjo 21 d. 21:38, Ferrari

F-1 čempionas Jacquesas Villeneuve‘as mano, kad „Ferrari“ galėjo būti tokia stipri komanda kaip ir „Mercedes“, bet dabar išgyvena krizę dėl pačių padarytų klaidų.

„McLaren“ vadovas Zakas Brownas mano, kad 2022 metais, kuomet įsigalios naujas reglamentas, daugelio komandų pajėgumas supanašės, tad sirgaliai pamatys daugiau kovos lenktynių trasose. Tuo tarpu J. Villeneuve‘as, duodamas interviu „Sky Italia“, abejoja, kad naujas reglamentas padės „Ferrari“ ekipai sugrįžti į stipriausiųjų gretas.

„Ne, nes pokyčiai bus susiję su važiuokle ir aerodinamika, ne varikliu. Tad „Mercedes“ ir toliau turės įgytą pranašumą“, - kalbėjo J. Villeneuve‘as.

„Blogiausia yra ne tai, jog jie dabar nekovojo dėl pergalių, o tai, jog jie yra stipriai techniškai atsilikę. „Ferrari“ galėjo būti šių dienų „Mercedes“, bet jie prarado tiek daug talentingų inžinierių ir pagrindinė priežastis buvo ta, jog jie nebuvo italai. O dabar jie dirba kitose komandose.“

Tarp tų talentingų specialistų, kurie paliko „Ferrari“, yra Aldo Costa ir Jamesas Allisonas. Pastarieji praeityje dirbo italų ekipoje, bet galų gale atsidūrė „Mercedes“ ir jau ne pirmi metai džiaugiasi sėkmingo darbo vaisiais.

„Jie nori, kad „Ferrari“ būtų tikra italų komanda. Bet nemanau, kad esant tokiai koncepcijai gali pasiekti gerų rezultatų šiuolaikinėje F-1. Dabar komanda išgyvena sunkų laikotarpį ir jiems prireiks daug metų tam, kad atsitiestų. Galbūt pakaks tik dviejų metų. Svarbiausia pritraukti geriausius specialistus į komandą.“

„Bet kol F-1 liks hibridinių variklių eroje, daugeliui bus beveik neįmanoma grėsmingu atstumu priartėti prie „Mercedes“. Jie ne tik turi geriausią bolidą, bet ir geriausią lenktynininką - Lewisą Hamiltoną.“


Komentarai (7)
MS
IP: 06aba8a | 09/22 15:14 Atsakyti
Tai kad buvo pasirodzius info, kad Mercedes 1.6 hybrid varikli pradejo kurti dar 2010 metais t.y. 4 metai pries ivedant tuos variklius, ir kasmet jo tobulinimui isleido po 100melejonu. Bet uztenka paziureti i siu metu W11 ant kiek jis aerodinamiskai pazenges palyginus su kitais, tai kosmosas visiskas.
mariusis
IP: a81e1bc | 09/22 14:54 Atsakyti
.F666
09/22 13:32

o kai laimedavo, tai tokie kaip tu kriuksejo apie maFIAs : )))

Aš čia komentuoju pora metų koks, tai ką tokie kaip tu apie maFIAs ne maFIAs šnekėdavot man dzin, tad kriuksėk tu ant MB toliau, kaip kažkas kriuksėjo ant tavo maFIJų.
P.s. Ir kai laimėdavo rbr ar ferrari, man buvo vienodai, nes jei laimi vadinas to verti, ne kaip daugeliui jūsų nervai jau dėl to pakrikę 😀
.F666
IP: 8721f52 | 09/22 13:32 Atsakyti
mariusis
09/22 11:41

O tu supranti, kad ne pačiam vidaus degimo variklyje esmė, o viso jėgos agregatų komponentų visuma, kur ne tik vidaus degimo variklis yra. O mb kokius variklius mažalitražius kūrė, čia matyt kalbi apie serijinius 1.6 visokius, va ant tokio užmovė 😀 ICE, MGU-H, TC, ES, CE ir MGU-K ir jie čia tik šiaip 😀O kai buvo 2.4 prieš keletą metų, kur ferrari buvo? Ai palauk, ferrari ir į serijines mašinas 2.4 nededa ir tokių variklių negamina, reikia 5 litrų jiems į f1, kitaip nelaimės 😀 Čia yra serija tokių fanų kaip tu, kad aplinka kalta, kad sėdi ferrari šiknoje, bet šiukštu tik ne pati ferrari.

o kai laimedavo, tai tokie kaip tu kriuksejo apie maFIAs : )))
TomTom
IP: 089c815 | 09/22 11:48 Atsakyti
> Šūdas jūsų puslapis > Ką tu čia nusišneki.... Nuo kada Mercedes tuos mažus varikliu taip jau kuria? Pamesk datas su variklių kodais, o tai įdomu pasidarė. Kitas dalykas - atsimerk ir labai stipriai bandyk įžiūrėt skirtumą tarp gatvinės mašinos variklio ir lenktyninio. Pagal tavo logiką Honda turėtų būti kiilometru priekyje visų, nes visą gyvenimą tik mažalitrius variklius ir tekūrė. Bet ar taip yra?
Kaip taip glima atbulai galvot - ne Mercedes sukūrė bolidą o paskui FIA pagal jį taisykles parašė, bet taisyklės visiems vienodos, o kas kaip pagal jas sukuria mašiną taip ir važiuoja. Kas kaltas kad Ferrari išleido visus geriausius savo darbuotojus ir neturi reikiamų specų? Čia jau ne Mercedes kaltė.
Ar 2009-2013 taisyklės buvo kurtos paties Red Bull, o 2000's Ferrari? Nu galvojam biškelį, galvojam...
mariusis
IP: 7ad5add | 09/22 11:41 Atsakyti
Šūdas jūsų puslapis
09/22 10:05

Vidutiniokė tapusi vienvalde lydere. Tai ne sutapimas, tiesiog taisyklės buvo sukurtos lyg pačios Mercedes. Ferrari niekada nekūrė tokių mažų variklių, o MB - daugybę metų. Jiems tereikėjo jį ištobulinti, Ferrari atveju - sukurti visiškai naują agregatą. Kol vargo, Mercedes resursus labiau nukreipė į aerodinamiką ir važiuoklę. Rezultatą matome akivaizdų: Ferrari variklis vis tiek apgailėtinas, kaip ir visas bolidas. Vietoj to, kad specialistams leistų darbuotis, juos mėto iš komandos. Kas liko iš Ferrari, tai tik raudona spalva.

O tu supranti, kad ne pačiam vidaus degimo variklyje esmė, o viso jėgos agregatų komponentų visuma, kur ne tik vidaus degimo variklis yra. O mb kokius variklius mažalitražius kūrė, čia matyt kalbi apie serijinius 1.6 visokius, va ant tokio užmovė 😀 ICE, MGU-H, TC, ES, CE ir MGU-K ir jie čia tik šiaip 😀O kai buvo 2.4 prieš keletą metų, kur ferrari buvo? Ai palauk, ferrari ir į serijines mašinas 2.4 nededa ir tokių variklių negamina, reikia 5 litrų jiems į f1, kitaip nelaimės 😀 Čia yra serija tokių fanų kaip tu, kad aplinka kalta, kad sėdi ferrari šiknoje, bet šiukštu tik ne pati ferrari.
Šūdas jūsų puslapis
IP: 10df7d3 | 09/22 10:05 Atsakyti
Vidutiniokė tapusi vienvalde lydere. Tai ne sutapimas, tiesiog taisyklės buvo sukurtos lyg pačios Mercedes. Ferrari niekada nekūrė tokių mažų variklių, o MB - daugybę metų. Jiems tereikėjo jį ištobulinti, Ferrari atveju - sukurti visiškai naują agregatą. Kol vargo, Mercedes resursus labiau nukreipė į aerodinamiką ir važiuoklę. Rezultatą matome akivaizdų: Ferrari variklis vis tiek apgailėtinas, kaip ir visas bolidas. Vietoj to, kad specialistams leistų darbuotis, juos mėto iš komandos. Kas liko iš Ferrari, tai tik raudona spalva.
mariusis
IP: 7ad5add | 09/21 22:24 Atsakyti
O tai ne Maxas geriausias? Pagal šį saitą tai jis. Visi jo bijo, Danielis, ir tas išsigando ir tepė slides į Renault, o Hamiltonas ir neis, nes juk bijo ir Valterio nebus. Geriausias yra beveik jauniausias šampijonas 😀
O Ferrari, galėjo būti, bet nėra ir ne kurių agonijai ilgai dar nebus 😎
×

TOP naujienos