J. Villeneuve‘as: „Ferrari“ galėjo būti šių dienų „Mercedes“

J. Villeneuve‘as: „Ferrari“ galėjo būti šių dienų „Mercedes“
logo 2020 Rugsėjo 21 d. 21:38, Ferrari

F-1 čempionas Jacquesas Villeneuve‘as mano, kad „Ferrari“ galėjo būti tokia stipri komanda kaip ir „Mercedes“, bet dabar išgyvena krizę dėl pačių padarytų klaidų.

„McLaren“ vadovas Zakas Brownas mano, kad 2022 metais, kuomet įsigalios naujas reglamentas, daugelio komandų pajėgumas supanašės, tad sirgaliai pamatys daugiau kovos lenktynių trasose. Tuo tarpu J. Villeneuve‘as, duodamas interviu „Sky Italia“, abejoja, kad naujas reglamentas padės „Ferrari“ ekipai sugrįžti į stipriausiųjų gretas.

„Ne, nes pokyčiai bus susiję su važiuokle ir aerodinamika, ne varikliu. Tad „Mercedes“ ir toliau turės įgytą pranašumą“, - kalbėjo J. Villeneuve‘as.

„Blogiausia yra ne tai, jog jie dabar nekovojo dėl pergalių, o tai, jog jie yra stipriai techniškai atsilikę. „Ferrari“ galėjo būti šių dienų „Mercedes“, bet jie prarado tiek daug talentingų inžinierių ir pagrindinė priežastis buvo ta, jog jie nebuvo italai. O dabar jie dirba kitose komandose.“

Tarp tų talentingų specialistų, kurie paliko „Ferrari“, yra Aldo Costa ir Jamesas Allisonas. Pastarieji praeityje dirbo italų ekipoje, bet galų gale atsidūrė „Mercedes“ ir jau ne pirmi metai džiaugiasi sėkmingo darbo vaisiais.

„Jie nori, kad „Ferrari“ būtų tikra italų komanda. Bet nemanau, kad esant tokiai koncepcijai gali pasiekti gerų rezultatų šiuolaikinėje F-1. Dabar komanda išgyvena sunkų laikotarpį ir jiems prireiks daug metų tam, kad atsitiestų. Galbūt pakaks tik dviejų metų. Svarbiausia pritraukti geriausius specialistus į komandą.“

„Bet kol F-1 liks hibridinių variklių eroje, daugeliui bus beveik neįmanoma grėsmingu atstumu priartėti prie „Mercedes“. Jie ne tik turi geriausią bolidą, bet ir geriausią lenktynininką - Lewisą Hamiltoną.“



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Kęstutis Šimkus 450
2. Giriby 441
3. mantioras 440
4. Gudas 435
5. f1a 433