MS
IP: 06aba8a | 09/22 15:14 Atsakyti
Tai kad buvo pasirodzius info, kad Mercedes 1.6 hybrid varikli pradejo kurti dar 2010 metais t.y. 4 metai pries ivedant tuos variklius, ir kasmet jo tobulinimui isleido po 100melejonu. Bet uztenka paziureti i siu metu W11 ant kiek jis aerodinamiskai pazenges palyginus su kitais, tai kosmosas visiskas.
mariusis
IP: a81e1bc | 09/22 14:54 Atsakyti
.F666
09/22 13:32

o kai laimedavo, tai tokie kaip tu kriuksejo apie maFIAs : )))

Aš čia komentuoju pora metų koks, tai ką tokie kaip tu apie maFIAs ne maFIAs šnekėdavot man dzin, tad kriuksėk tu ant MB toliau, kaip kažkas kriuksėjo ant tavo maFIJų.
P.s. Ir kai laimėdavo rbr ar ferrari, man buvo vienodai, nes jei laimi vadinas to verti, ne kaip daugeliui jūsų nervai jau dėl to pakrikę 😀
.F666
IP: 8721f52 | 09/22 13:32 Atsakyti
mariusis
09/22 11:41

O tu supranti, kad ne pačiam vidaus degimo variklyje esmė, o viso jėgos agregatų komponentų visuma, kur ne tik vidaus degimo variklis yra. O mb kokius variklius mažalitražius kūrė, čia matyt kalbi apie serijinius 1.6 visokius, va ant tokio užmovė 😀 ICE, MGU-H, TC, ES, CE ir MGU-K ir jie čia tik šiaip 😀O kai buvo 2.4 prieš keletą metų, kur ferrari buvo? Ai palauk, ferrari ir į serijines mašinas 2.4 nededa ir tokių variklių negamina, reikia 5 litrų jiems į f1, kitaip nelaimės 😀 Čia yra serija tokių fanų kaip tu, kad aplinka kalta, kad sėdi ferrari šiknoje, bet šiukštu tik ne pati ferrari.

o kai laimedavo, tai tokie kaip tu kriuksejo apie maFIAs : )))
TomTom
IP: 089c815 | 09/22 11:48 Atsakyti
> Šūdas jūsų puslapis > Ką tu čia nusišneki.... Nuo kada Mercedes tuos mažus varikliu taip jau kuria? Pamesk datas su variklių kodais, o tai įdomu pasidarė. Kitas dalykas - atsimerk ir labai stipriai bandyk įžiūrėt skirtumą tarp gatvinės mašinos variklio ir lenktyninio. Pagal tavo logiką Honda turėtų būti kiilometru priekyje visų, nes visą gyvenimą tik mažalitrius variklius ir tekūrė. Bet ar taip yra?
Kaip taip glima atbulai galvot - ne Mercedes sukūrė bolidą o paskui FIA pagal jį taisykles parašė, bet taisyklės visiems vienodos, o kas kaip pagal jas sukuria mašiną taip ir važiuoja. Kas kaltas kad Ferrari išleido visus geriausius savo darbuotojus ir neturi reikiamų specų? Čia jau ne Mercedes kaltė.
Ar 2009-2013 taisyklės buvo kurtos paties Red Bull, o 2000's Ferrari? Nu galvojam biškelį, galvojam...
mariusis
IP: 7ad5add | 09/22 11:41 Atsakyti
Šūdas jūsų puslapis
09/22 10:05

Vidutiniokė tapusi vienvalde lydere. Tai ne sutapimas, tiesiog taisyklės buvo sukurtos lyg pačios Mercedes. Ferrari niekada nekūrė tokių mažų variklių, o MB - daugybę metų. Jiems tereikėjo jį ištobulinti, Ferrari atveju - sukurti visiškai naują agregatą. Kol vargo, Mercedes resursus labiau nukreipė į aerodinamiką ir važiuoklę. Rezultatą matome akivaizdų: Ferrari variklis vis tiek apgailėtinas, kaip ir visas bolidas. Vietoj to, kad specialistams leistų darbuotis, juos mėto iš komandos. Kas liko iš Ferrari, tai tik raudona spalva.

O tu supranti, kad ne pačiam vidaus degimo variklyje esmė, o viso jėgos agregatų komponentų visuma, kur ne tik vidaus degimo variklis yra. O mb kokius variklius mažalitražius kūrė, čia matyt kalbi apie serijinius 1.6 visokius, va ant tokio užmovė 😀 ICE, MGU-H, TC, ES, CE ir MGU-K ir jie čia tik šiaip 😀O kai buvo 2.4 prieš keletą metų, kur ferrari buvo? Ai palauk, ferrari ir į serijines mašinas 2.4 nededa ir tokių variklių negamina, reikia 5 litrų jiems į f1, kitaip nelaimės 😀 Čia yra serija tokių fanų kaip tu, kad aplinka kalta, kad sėdi ferrari šiknoje, bet šiukštu tik ne pati ferrari.
Šūdas jūsų puslapis
IP: 10df7d3 | 09/22 10:05 Atsakyti
Vidutiniokė tapusi vienvalde lydere. Tai ne sutapimas, tiesiog taisyklės buvo sukurtos lyg pačios Mercedes. Ferrari niekada nekūrė tokių mažų variklių, o MB - daugybę metų. Jiems tereikėjo jį ištobulinti, Ferrari atveju - sukurti visiškai naują agregatą. Kol vargo, Mercedes resursus labiau nukreipė į aerodinamiką ir važiuoklę. Rezultatą matome akivaizdų: Ferrari variklis vis tiek apgailėtinas, kaip ir visas bolidas. Vietoj to, kad specialistams leistų darbuotis, juos mėto iš komandos. Kas liko iš Ferrari, tai tik raudona spalva.
mariusis
IP: 7ad5add | 09/21 22:24 Atsakyti
O tai ne Maxas geriausias? Pagal šį saitą tai jis. Visi jo bijo, Danielis, ir tas išsigando ir tepė slides į Renault, o Hamiltonas ir neis, nes juk bijo ir Valterio nebus. Geriausias yra beveik jauniausias šampijonas 😀
O Ferrari, galėjo būti, bet nėra ir ne kurių agonijai ilgai dar nebus 😎

TOP naujienos

F-1.lt pulsas