Baigiantis varžybų serijai iš trejų lenktynių „Williams“ komandai vėl pavyko gauti taškų ir tai įvyko namų trasoje Silverstoune, o tai ypač nudžiugino sirgalius britus. Svarbiausius Didžiosios Britanijos GP etapo įvykius pakomentavo „Williams“ vadovas Jamesas Vowlesas.
Jamesas Vowlesas: „Puiku, kad pagal Silverstouno lenktynių rezultatus mes uždirbome taškų, beje, labai užtikrintai važiavo abu mūsų sportininkai.
Visas savaitgalis, nuo pradžios iki galo vyko gana sudėtingomis sąlygomis, kadangi lietingas oras vienaip ar kitaip atsiliepė visoms varžybų sesijoms, įskaitant ir sekmadienį. Lenktynių metu visi laukė, kada prasidės lietus, o kai jis prasidėjo, buvo labai svarbu suprasti, kiek ilgai bus galima pasilikti trasoje su „slick“ padangomis ant šlapios dangos ir kada pereiti prie tarpinių padangų.
Nemanau, kad šioje situacijoje mes veikėme idealiai – buvo galima prie tarpinių pereiti ratu anksčiau. Be to, dėl uždelsto sustojimo Alexas Albonas prarado apie 6 sek., o tai brangiai mums kainavo, kadangi situacija rimtai pasunkėjo, nors mes ketinome pakovoti su „Aston Martin“ lenktynininkais, o gal ir su Nico Hulkenbergu su „Haas“ automobiliu.
Beje, jei kalbėsime apie tempą, kurį mes galėjome išvystyti, tai lenktynių pradžioje ir pabaigoje ant sauso asfalto jis buvo neblogas. Nežiūrint į tai, kad Albono priekinis sparnas buvo rimtai pažeistas po kontakto su Fernando Alonso pirmame rate.
Mes bandėme kai ką pataisyti pirmo sustojimo metu, bet Alexo bolido aerodinamika vis tiek veikė ne visai efektyviai.
Jei kalbėsime apie lenktynes apskritai, tai vienu iš mūsų kozirių buvo tai, kad Albonas turėjo du naujų vidutinių padangų komplektus. Mūsų strategai priėmė teisingą sprendimą, kad šios padangos puikiai tiks būtent tokioms sąlygoms, būtent todėl mes jas sumontavome prieš lenktynių pabaigą. Kartu buvo galima matyti, kad Yuki Tsunoda, važiavęs su minkštomis padangomis, kiekviename rate prarasdavo greitį, nes jo priekinės padangos veikė vis blogiau ir blogiau. Ir Alexas aplenkė jį Stowe posūkyje, nors tai ir nėra tipiška lenkimo vieta, todėl mes pakilome į 9 poziciją.
Loganas Sargeantas taip pat užtikrintai praleido lenktynes, nepadarė nė vienos klaidos tokiomis sudėtingomis sąlygomis. Ir vėl reikia pripažinti, kad Loganą pakviesti į boksus ir jam sumontuoti tarpines padangas reikėjo ratu anksčiau. Jis galėjo gauti taškų, jei kas nors būtų atsitikę priekyje. Manau, kad Silverstounas mums buvo gana gera pamoka.
Iki sezono galo dar labai toli, o mūsų užduotis – iki sezono pabaigos pasivyti Konstruktorių taurėje ne tik „Alpine“, iki kurios liko labai nedaug, bet ir „Haas“ komandą. Tam reikia labai įtemptai dirbti. Iki Vengrijos GP vargu ar pavyks padidinti greitį, bet galvoju, kad jau Spa, o vėliau ir Zandvoorte su Monzoje mes būsime kur kas greitesni“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | mantioras | 2786 |
2. | Valode | 2783 |
3. | Darius Linkevicius | 2766 |
4. | gytisz | 2741 |
5. | Beržas | 2740 |