K. Magnussenas: arba „Haas“, arba „Alfa Romeo“?

K. Magnussenas: arba „Haas“, arba „Alfa Romeo“?
logo 2020 Liepos 25 d. 11:57, Haas

Kai tik „Haas“ komandos vadovas Guentheris Steineris užsiminė, kad jie domisi 20-mečiu rusu Robertu Schwartzmanu, kuris dabar pirmauja „Formulės-2“ čempionate, Danijos žiniasklaida iš karto susirūpino tėvynainio Kevino Magnusseno karjera.

Danų pilotas amerikiečių komandoje važiuoja jau ketvirtus metus ir jo reputacija „Haas“ yra kiek geresnė nei kolegos Romaino Grosjeano, tačiau Kevino kontraktas su ekipa baigiasi šių metų pabaigoje, todėl ir yra pretekstas apsvarstyti, kaip toliau klostysis jo karjera.

Tai ir bandė atlikti Kopenhagos bulvarinio laikraščio BT žurnalistai, kurie priėjo išvados - variantų yra labai mažai, tiksliau - tik du. Žinoma, vienas iš jų - pasilikti „Haas“, o alternatyva yra vienintelė - „Alfa Romeo“ ekipa. Nors ir šis variantas yra dar miglotas.

Apie jį galima kalbėti tik tuomet, jei šveicarų komandoje atsirastų laisva vieta, o tai labai tikėtina, nes Kimiui Raikkonenui jau 40 metų ir atrodo, kad jis pavargo nuo „Formulės-1“. Tiesa, tai tvirtinti ryžtasis nedaugelis, nes visai įmanoma, kad Suomijos veteranas dar pratęs karjerą. Iš kitos pusės, „Alfa Romeo“ gali atsisakyti Antonio Giovinazzi paslaugų, jei šiemet jo rezultatai bus blogesni nei tikisi šios komandos vadovybė.

Kartu yra du pilotai, „Ferrari“ jaunimo akademijos lenktynininkai ir abu jie jau yra įtraukti į „Alfa Romeo“ kandidatų sąrašus - tai Mickas Schumacheris ir jau minėtasis Robertas Schwartzmanas.

Beje, perėjimas į „Alfa Romeo“ Magnussenui nėra pats patraukliausias variantas iš sportinės pusės, kadangi Hinvile sukonstruotos mašinos šiais metais visai nepasižymi įspūdingu greičiu. Visose trijose praėjusiose kvalifikacijose Kevinas aplenkė šveicarų komandos pilotus ir tai jau tampa tendencija.

Todėl geriausia būtų, jei jis pasiliktų „Haas“ ir 2021 metais, juolab, kad sutartyje yra papildomas punktas dėl kontrakto pratęsimo. Pasinaudoti šiuo punktu „Haas“ turi laiko iki spalio 1 d. - bet taip spėja BT žurnalistai.

Tikimybė, kad Magnussenas pasiliks dabartinėje ekipoje yra labai didelė, nes ten jį puikiai pažįsta ir neblogai vertina. Sutrukdyti gali tik viena: jei „Haas“ atsidurtų sunkioje ekonominėje situacijoje, ji bus priversta ieškoti lenktynininkų, kurie turi rimtus rėmėjų biudžetus. Ir nors Kevinas taip pat turi nuolatinį rėmėją - danų prekės ženklą „Jack&Jones“, jis pats visada pabrėžia, kad nesiruošia mokėti už savo dalyvavimą lenktynėse, kadangi mano, kad komanda turi mokėti jam.

Apskritai, variantas su „Haas“ yra neblogas, nes yra viltis, jog kai „Formulė-1“ pereis prie apribotų komandų biudžetų, tai ekipų galimybės kiek išsilygins ir amerikiečių komanda bus geresnėje padėtyje nei dabar. Magnussenas tai supranta ir pasistengs padaryti viską, kad tik pasiliktų „Haas“,  be to, naujajame sezone būtent jam pavyko atidaryti taškų kraitelės skrynią - Vengrijoje jis gavo vieną tašką už 10-tą vietą.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553