Antipatijų „Halo“ sistemai neslepiantys „Haas“ pilotas Kevinas Magnussenas mano, kad dėl privalomos saugumo sistemos gali kilti problemų Spa ir Ostino trasose.
Praėjusią savaitę Barselonoje vykusiuose bandymuose visi sportininkai pilotavo naujausius F-1 bolidus ant kurių jau buvo sumontuota „Halo“ sistema. Vieni jau spėjo prie jos priprasti, o kitiems ji vis dar kelia problemų.
„Ji labai erzinanti ir bjauriai atrodanti. Dėl jos sudėtinga įlipti į bolidą, sudėtinga išlipti iš bolido. Dėl jos kyla problemų nuimant vairą ir jį uždedant. Tiesiog erzina“, - teigė K. Magnussenas.
„Atvažiavus į posūkį viskas yra gerai, nes žiūri į vieną arba į kitą pusę, tad sistema matomumui netrukdo. Ji trukdo tada, kai keiti trajektoriją. Tai truputi blaško, bet dėl to neverta nerimauti.“
„Problemų gali kilti tam tikrose trasose. Jei „Eau Rouge“ posūkyje važiuosi paskui kitą sportininką, nematysi ar posūkio viršuje jis padarė klaidą ar ne, nematysi ar jis atsitrenkė į apsauginę sieną ar ne. Panaši problema turėtų būti ir Ostino pirmame posūkyje, kur taip pat yra didelis aukščio skirtumas. Bet pažiūrėsime kaip bus iš tikrųjų.“
Priešsezoniniuose „IndyCar“ čempionato bandymuose buvo išbandyta „Halo“ sistemos alternatyva, kuri taip pat nesužavėjo K. Magnusseno.
„Ji daug gražesnė, bet man ji nepatinka. Ji geresnė nei mūsų „Halo“, bet mano nuomone ant bolidų neturėtų būti tokių dalykų.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |