„Renault“ pilotas, Meksikos trasoje vykusių F-1 treniruočių metu išbandęs „Halo“, neigiamai įvertino saugumo sistemą.
Sportininko teigimu, matomumas naudojant minėtąją sistemą buvo prastesnis nei jis tikėjosi. Pilotas taip pridūrė, kad iš išlipti bolido taip pat buvo sunkiau nei įprasta.
„Nesu šios sistemos fanas. Naudojant ją apima keisti pojūčiai“, – sakė K. Magnussenas.
„Tai lyg per daug už akių užtempta kepurė. Matai tik taką po savo kojomis, bet daugiau nematai nieko. Man ji nepatiko. Matomumas buvo prastesnis nei tikėjausi. Tad trasose, kur yra aukščių skirtumas, mano manymu, turėtume problemų.“
K. Magnusseno teigimu, saugumą varžybų metu pagerintų ne „Halo“ sistema, o žvyras saugumo zonose.
„Prieš pradedant naudoti „Halo“ galbūt reiktų pagalvoti apie kitus dalykus. Žvyras saugos zonose, virtualaus saugos automobilio fazė manau yra labai gerai.“
„Halo“ nebūtų išgelbėjusi Jules Japonijos GP lenktynėse. Ši sistema gali būti naudinga tik tais atvejais, kai į bolidą skrieja nuo kito automobilio atitrūkęs ratas ar priekinis sparnas, kaip tai buvo Justino Wilsono atveju.F-1 dabar reiktų pagalvoti apie kitus dalykus.
Spa trasoje labiau norėčiau matyti žvyrą, o ne asfaltą saugos zonose.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).