Prie „Formulės-1“ bolido vairo po atostogų sugrįžęs čempionas Kimi Raikkonenas neslėpė pasimėgavimo važiavimu be elektroninių pagalbos lenktynininkui sistemų.
2008 metais „Formulėje-1“ tokių sistemų, pavyzdžiui, traukos kontrolės, naudojimas bus uždraustas, todėl jau dabar komandos bando modifikuotus bolidus, kuriuose įdiegti vienodi elektronikos kontrolės sistemos vienetai.
„Jei man reikėtų vairuoti tą patį „
Ferrari“ kaip ir Brazilijoje (paskutiniajame šių metų „Formulės-1“ čempionato etape – red. past.), būčiau ir toliau atostogavęs. Tiesiog turiu čia būti dėl visos šios naujos elektronikos. Neslėpsiu, esu patenkintas, kad grįžau prie vairo“, - taip važiavimą modifikuotu bolidu įvertino K. Raikkonenas.
„Dabar lengva prarasti bolido kontrolę, ypač nuspaudus akceleratorių išvažiuojant iš posūkio. Panašiai buvo, kai debiutavau „
Sauber“ 2000-aisiais, tačiau tada gelbėjo dešimties cilindrų variklis – turėdavome daugiau laisvės žaisdami pavaromis, o galia didėdavo palaipsniui, tuo tarpu aštuoni cilindrai turi brutalesni“, - vairavimo be elektroninių pagalbos sistemų ypatybes paaiškino suomis.
„Galų gale, važiavimas su šia nauja elektronika yra pasimėgavimas“, - pažymėjo jis.
K. Raikkonenas neslėpė, jog kitų metų sezone turės vienintelį tikslą – apginti iškovotą titulą ir antrą kartą iš eilės tapti „Formulės-1“ čempionu.
„Pagaliau manęs niekas nebeklausinės, kada gi tapsiu čempionu. Dabar visą dėmesį skirsiu antrajam titului“, - pridūrė „Ferrari“ pilotas.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).