Kaip M. Verstappenas trukdė V. Bottui užfiksuoti greičiausią ratą

Kaip M. Verstappenas trukdė V. Bottui užfiksuoti greičiausią ratą
logo 2021 Lapkričio 08 d. 21:12, Daimler AG

Nuo tų laikų, kai greičiausio rato autoriui pradėjo skirti vieną tašką, „Formulės-1“ žiūrovai ne kartą matė, kai varžybų pabaigoje kas nors iš lenktynininkų užvažiuoja į boksus naujų padangų, kad pakovotų dėl papildomo taško.

Meksikoje būtent taip pasielgė „Mercedes“ su Valtteri Bottu, kuris startavo iš „pole“, bet dėl incidento pirmame posūkyje atsidūrė peletono uodegoje. Suomis finišavo tik 15-tas ir neturėjo jokių šansų patekti į geriausiųjų dešimtuką, tačiau pagal taisykles, jei jis parodo geriausią laiką, vienas taškas neskiriamas niekam – tame tarpe ir M. Verstappenui, kuriam dabar labai svarbus kiekvienas taškas ginče dėl titulo su Lewisu Hamiltonu.

Maxas puikiai suprato visą šią situaciją ir todėl stengėsi sutrukdyti Bottui. Suomis su naujomis minkštosiomis padangoms į trasą sugrįžo iškart paskui Verstappeną, o šis tuoj sumažino greitį ir stengėsi sudaryti kliūtį „Mercedes“ pilotui.

Vėliau Verstappenas praleido Bottą, tačiau iš karto pradėjo reikalauti, kad suomis paklustų mėlynų vėliavų taisyklei, nes Valtteri atsilikinėjo visu ratu.

Galiausiai Bottui teko antrą kartą važiuoti į boksus – ir tik su dar vienu naujų padangų komplektu jis užfiksavo greičiausią ratą prieš pat languotą finišo vėliavą.

Keista, tačiau „Mercedes“ vadovas Toto Wolffas Verstappeno veiksmuose neįžvelgė nieko blogo.

„Taip, tai buvo savotiškas žaidimas, - aiškino austras po lenktynių. - Maxas žinojo, kad Valtteri stengiasi užfiksuoti greičiausią ratą, todėl lėtino jį. Viskas tvarkoje, jis turi tokią teisę.

Tada mes uždėjome dar vienas naujas padangas ir šįkart pasiekėme savo“.

„Red Bull“ vadovas Christianas Horneris taip įvertino situaciją: „Žinoma, ši istorija mums nedavė daugiau ramybės. Aišku, kad tai buvo žaidimas, nes Maxas norėjo išsaugoti greičiausią ratą. Mes pabandėme naudoti mėlynas vėliavas, kad Valtteri užleistų kelią lyderiui, bet „Mercedes“ surengė dar vieną sustojimą. Žinoma, mes negalėjome to paties padaryti su Maxu.

Tai buvo gana įdomi situacija, kuriai mes neskyrėme daug dėmesio“.

Likus keturiems etapams iki sezono pabaigos Verstappenas prieš Hamiltoną laimi 19 taškų, o štai Konstruktorių taurėje „Mercedes“ pirmauja vieno taško skirtumu – tuo pačiu, kurį Bottas atėmė iš „Red Bull“ lyderio.

Mercedes-AMG Petronas Formula One Team
Komanda: Mercedes-AMG Petronas Formula One Team 2023 sezono taškai: 515
Variklis: Mercedes Važiuoklė: W13
Plačiau
Valtteri Bottas
Pilotas: Valtteri Bottas 2023 sezono taškai: 49
Komanda: Sauber Amžius: 33 m.
Plačiau


Komentarai (0)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas