Kaip veikia „Mercedes“ logistinė grandinė? (2)

Kaip veikia „Mercedes“ logistinė grandinė?
logo Birželio 27 d. 09:32, Daimler AG

Joanna Johns „Mercedes“ logistikos skyriuje dirba vadybininke ir yra atsakinga už komandos darbuotojų komandiruotes. Prieš šio neįprasto sezono startą ji papasakojo apie sunkumus, kuriuos tenka įveikti 2020 metais.

Joanna Johns: Pagrindinis skirtumas, susijęs su išvykų organizavimu, yra tas, kad įprastai komandos nariai skraido reguliariais lėktuvų reisais, o dabar saugumo sumetimais tenka samdyti privačius čarterinius lėktuvus. Komanda taip pat naudos privačius terminalus oro uostuose bendradarbius siunčiant į lenktynes ir jiems atvykstant į vietas tam, kad iki minumumo būtų sumažinti kontaktai su kitais žmonėmis.

Pagrindiniai sunkumai, su kuriais mes susiduriame, yra tie, kad saugumo priemonės, galiojančios skrydžiams, yra nuolat besikeičiančios. Mums nuolat tenka skaityti naujas instrukcijas, kurias išleidžia tų šalių vyriausybės, į kurias mes turime skristi.

Įprastai mes turime keletą mėnesių visiems skrydžiams bei pervažiavimams organizuoti, bet dabar viskas sutrumpėjo iki kelių savaičių, todėl sprendimus tenka priiminėti labai greitai. Pavyzdžiui, mes supratome, kad paklausa čarteriniams reisams bus labai didelė, vadinasi, veikti reikia labai operatyviai ir tiksliai, kad komanda tam tikru laiku turėtų laisvą lėktuvą.

Komandos darbuotojų saugumui garantuoti mes visus juos aprūpiname specialiais komandiruočių rinkiniais, kuriuose yra apsauginės veido kaukės, dezinfekcijos priemonės bei pirštinės“.

„Mercedes“ komandos logistikos skyriaus vadovas Carlas Fanzonas: „Visi darbai montuojant įrangą boksuose ir verslo klube ir jos demontavimas po lenktynių europietiškose trasose bus maždaug tokie patys, kaip visada. Kai mes tik nuvažiuosime kvalifikacijas bei lenktynes Austrijoje, mes grupę darbuotojų iš karto išsiųsime į Budapeštą ir Hungaroringe jie užsiims garažų įrengimu, o taip pat statys specialiais užuolaidas bei tentus už boksų, kadangi šiais metais nebus galima naudoti vadinamųjų „motorhoumų“.

Iš Austrijos naktį liepos 12 d. ir pirmadienį komanda išvyks į Vengriją. Kai mes atvyksime į Budapeštą, mums beliks tik sumontuoti atitvarus ir pradėti darbą. O brigada, kuri užsiims garažų įrengimu, tuo momentu jau bus viską parengusi, todėl sugrįš į Didžiąją Britaniją, kur užsiims „Mercedes“ boksų įrengimu Silverstouno autodrome.

Įprastai europietiškuose etapuose degalai yra pristatomi mums tiesiai į boksus, o mes savo ruožtu siunčiame mechanikus į „Pirelli“ dislokacijos vietą, kur jie paima padangas. Bet dabar bus organizuoti specialūs tarpiniai punktai, kur mes pasiimsime degalus ir padangas. Iš atvirkščiai: po sesijos mūsų vaikinai ten sugrąžins padangas, o „Pirelli“ darbuotojai nekontaktuodami jas paims.

Po Silverstouno teks spręsti uždavinius kaip visus kroviniu pristatyti į Barseloną, nes lenktynes skiria tik vienos savaitės intervalas ir gana nemažas atstumas. Kaip įprastai, mūsų brigada pakraus visus krovinius į autotraukinius ir paruoš viską išsiuntimui. Kita brigada su šiais kroviniais važiuos į Duvrą ir keltu persikels per Pa de Kale sąsiaurį, o Prancūzijoje juos pakeis trečia brigada ir sunkvežimiai tęs kelionę į Barseloną.

Tuo momentu vaikinai, kurie montavo įrangą Silverstoune, jau spės pailsėti ir vėl imsis darbo Barselonoje“.


Komentarai (2)
ddt
IP: 21ec4ad | 06/27 16:12
Lėktuvų čarteriams dabar yra daugiau nei perteklius. Daugiau nei pusę visų lėktuvų Europoje stovi ant žemės nenaudojami...
×

TOP naujienos