Kaip veikia „Mercedes“ logistinė grandinė? (2)

Kaip veikia „Mercedes“ logistinė grandinė?
logo Birželio 27 d. 09:32, Daimler AG

Joanna Johns „Mercedes“ logistikos skyriuje dirba vadybininke ir yra atsakinga už komandos darbuotojų komandiruotes. Prieš šio neįprasto sezono startą ji papasakojo apie sunkumus, kuriuos tenka įveikti 2020 metais.

Joanna Johns: Pagrindinis skirtumas, susijęs su išvykų organizavimu, yra tas, kad įprastai komandos nariai skraido reguliariais lėktuvų reisais, o dabar saugumo sumetimais tenka samdyti privačius čarterinius lėktuvus. Komanda taip pat naudos privačius terminalus oro uostuose bendradarbius siunčiant į lenktynes ir jiems atvykstant į vietas tam, kad iki minumumo būtų sumažinti kontaktai su kitais žmonėmis.

Pagrindiniai sunkumai, su kuriais mes susiduriame, yra tie, kad saugumo priemonės, galiojančios skrydžiams, yra nuolat besikeičiančios. Mums nuolat tenka skaityti naujas instrukcijas, kurias išleidžia tų šalių vyriausybės, į kurias mes turime skristi.

Įprastai mes turime keletą mėnesių visiems skrydžiams bei pervažiavimams organizuoti, bet dabar viskas sutrumpėjo iki kelių savaičių, todėl sprendimus tenka priiminėti labai greitai. Pavyzdžiui, mes supratome, kad paklausa čarteriniams reisams bus labai didelė, vadinasi, veikti reikia labai operatyviai ir tiksliai, kad komanda tam tikru laiku turėtų laisvą lėktuvą.

Komandos darbuotojų saugumui garantuoti mes visus juos aprūpiname specialiais komandiruočių rinkiniais, kuriuose yra apsauginės veido kaukės, dezinfekcijos priemonės bei pirštinės“.


Komentarai (2)
ddt
IP: 21ec4ad | 06/27 16:12 Atsakyti
Lėktuvų čarteriams dabar yra daugiau nei perteklius. Daugiau nei pusę visų lėktuvų Europoje stovi ant žemės nenaudojami...
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas