Kanadoje – dvi DRS zonos (17)

Kanadoje – dvi DRS zonos
logo 2011 Birželio 08 d. 23:13, Toyota
Šio savaitgalio Kanados GP „Formulės-1“ lenktynėse galinį sparną sportininkai galės reguliuoti net dviejose Monrealio trasos vietose.
DRS sistemos prieinamumas persekiojančiam lenktynininkui sekmadienio varžybose turėtų būti nustatomas prieš lėčiausią trasos posūkį. Jei pilotas nuo persekiojamojo atsiliks mažiau nei sekunde, jis galės sumažinti galinio sparno pasipriešinimą orui tiek artimiausioje, tiek vėliau, po viražo, esančioje starto-finišo tiesiojoje.
„McLaren“ komandos atstovų nuomone, greičiausiai būtų pakakę ir pirmosios atkarpos nuo apendikso formos posūkio iki įvažiavimo į techninio aptarnavimo zoną.
„Tai pirmosios lenktynės, kuriose sistema bus pritaikyta naudoti dviejuose sektoriuose. Jų nuomone, tai padės lenkti, toks DRS tikslas. Ar tai pasiteisins, ar ne, pažiūrėsime“, - sakė ekipos technikos direktorius Paddy Lowe.
„Remiantis mūsų pačių analize – kuri, turiu pripažinti, nebuvo labai išsami – galima sakyti, kad tai vargu ar duos papildomos naudos. DRS atliks savo vaidmenį pirmojoje tiesiojoje po plauko smeigtuko formos posūkio, o antrojoje tiesiojoje bus tiesiog įgyjamas papildomas pranašumas“, - aiškino specialistas.
„Teoriškai, jei lenkimas įvyks jau pirmojoje tiesiojoje, tuomet į priekį išsiveržęs vaikinas, nors jau ir bus atlikęs lenkimą, vis tiek galės toliau naudoti DRS antrojoje tiesiojoje ir susikurs tik dar didesnę persvarą.“
„Taigi, stebėsime, kaip viskas vyks“, - pridūrė jis.
Dvi DRS zonas ketinama numatyti ir po Kanados GP vyksiančiose Europos GP lenktynėse Valensijoje, Ispanijoje.

Komentarai (17)


rumunija
| 2011 Birželio 10 d. 22:23
O siaube... Man viena jau šleikštulį kelia, o čia dvi... :(((
mixeris63
| 2011 Birželio 09 d. 22:53
STFU> o fia siekia, kad kuo daugiau kruvio tektu vairuotojui, o ne bolidui, nes kitaip tai dar ir rukyt pradetu vaziuojant, jei viska atliktu automatika :D
jv
| 2011 Birželio 09 d. 14:45
beda tame kad reik kad butu 2 aktyvavimo zonos, kad antroj zonoj aplenktasis jau galetu vytis.. o dbr tai pieva...
STFU
| 2011 Birželio 09 d. 13:35
sailoras> o kam stengtis daryti taip, kad galetai vaziuoti arciau, jei geriau padaryti, taip, kad tau lenkti nereiketu? tai cia manau vienas is uzdaviniu visiem aerodfinamininkam, o antras dalykas, manau reiketu tik padaryti automatishkai reguliuojama sparna, kuris bunant vakuume, pats priglustu prie zemes, o ne nuo oro srauto, tada, kad ir mazesnis oro srautas, vistiek labiau spaustu prie zemes bolida, tai galetu sekti is paskos, bet judantys aero elementai draudziami
eres
| 2011 Birželio 09 d. 12:10
sailoras > Aero elementai nustoja veikt važiuojant vakuminiam maiše. Aišku galima daryti formules be sparnų, bet tada F1 gryžtų tiesiai į 60'uosius, o to manau niekas nenori.
sailoras
| 2011 Birželio 09 d. 10:50
mano subjektyvia nuomone ,reikejo iskart taip bolidus konstruoti kad galetu vaziuoti arti kito bolido galo ir kad oro srautas leistu tai daryti ,tuomet nebutu problemu del lenkimu ,ir nereiketu tu DRS. Nemanau ,kad inzinieriai komandu nesvarste tos galimybes ,gal tesiog tokia aerodinamika yra perdaug komplikuota ,kad jos nedaro? gal kas ismanot tokius techninius dalykus ir galetumet truputeli praverti skraistes syda?
pavesis
| 2011 Birželio 09 d. 09:34
toks variantas- tai neidomus, taip dabar atrodo, galvojau antroji zona skirta kontratakuoti aplenktąjam.
HORN
| 2011 Birželio 09 d. 08:14
Techniskai padaryti man rodos dar neturejo galimybes jusu siulomam variantui.
schum @cher
| 2011 Birželio 09 d. 07:55
nesamone.... ir net jei padarytu, kaip siulo cia esantys kad aplenktas galetu naudoti DRS 2 zonoje, tai tada tiesiog nieks nelenks pries paskutini posuki, tik lb stipriai priartes, kad neissisuktu varzovas...
kenny_
| 2011 Birželio 09 d. 07:52
Kanadoj uztektu ir vienos DRS zonos starto finiso tiesiojoj, paskutinio sektoriaus tiesiojoj ir taip visi lenkdavo kas netingedavo.
×

F-1.lt pulsas