Ta tema yra kiek primiršta, tačiau iki šiol man neduoda ramybės – juk prieš metus Maxas Mosley buvo atvirai pareiškęs, kad 2000m. kažkuri komanda naudojo nelegalią elektroniką ir lyg žadėjo ją įvardinti, tačiau veliau šis reikalas labai taip nebūdingai keistai ir tyliai nuslopo ( buvo nuslopintas?), o atrodė,kad turėtų kilti uraganiškas skandalas.Verčiau nutarta staigiai legalizuoti. Bet niekur neteko girdėti kažkokio paaiškinimo ar tas tyrimas buvo tęsiamas ar nutrauktas, o jei taip - kodėl. Gal ir klystu, bet Mosley savo žodžių viešai lyg neatsižadėjo.FIA tikriausiai pati išsigando galimų skandalo pasekmių, jei su tuo buvo susijusi kuri nors iš didžiųjų komandų, nes nebūtų buvę pasigailėta sakysim, kokios Sauber ar Arrows.
Manau,realiausiai tai galėjo būti Ferrari arba netgi Williams, nes pirmoji buvo vienintelė komanda šiais metais neturėjusi praktiškai jokių sunkumų su naujai leistomis elektroninėmis sistemomis, ji rodė atvirą nepasitenkinima, kad buvo legalizuota elektronika, lyg būtų turėjusi ką prarasti ir pademonstravo stulbinantį šių naujų sistemų patikimumą, sistemų, kurios oficialiai buvo uždraustos septynerius metus. Na, o Williams jau iš seno šioje srityje buvo lyderė ir tikriausiai visiškai nebuvo apleidusi savo sukurtų technologijų ir jas patyliukais galėjo kultivuoti.
Įtakos F-1 biznyje nei Frenkui (su A.Sennos žūtim iki šiol nelabai kas paaiškėjo) nei tuo labiau Ferrari, kuriai už nugaros stovi ištisa industrija, netrūksta.FIA šiais metais irgi akivaizdžiai pademonstravo nenorą kaišioti pagalius į ratus stambiems koncernams (Beneton-Renault ir Bar-Hondai už starto elekroninį nustatymą tik piršteliu pagrasino ir realiai nebaudė).
Nenoriu nieko kaltinti ar panašiai, tai daugiau ar mažiau spėlionės, bet klausimas lieka atviras, nes taškas šioje nešvarioje istorijoje nebuvo padėtas.Ką apie tai manot? Gal kas nors skaitėt, girdėjot apie tai daugiau?