Keičiasi saugos automobilio fazės tvarka

Keičiasi saugos automobilio fazės tvarka
logo 2004 Gegužės 30 d. 19:34
FIA pateikė naują saugos automobilio fazės taisyklių interpretaciją, t.y. faktiškai pakeitė šio proceso tvarką.
Nuo šiol, įvedus saugos automobilio fazę, bus uždarytas išvažiavimas iš techninio aptarnavimo zonos. Bolidai, tuo metu esantys ten, galės išvažiuoti tik pro šalį pravažiavus saugos automobiliui ir visiems už jo esantiems bolidams. Taip faktiškai uždraudžiami sustojimai techninio aptarnavimo zonoje, esant saugos automobilio fazei.
Kita naujovė – saugos automobilio fazės pabaigą reiškiančios šviesos virš jo užges ne viduryje paskutiniojo fazės rato, kaip anksčiau, o tik pasukus į techninio aptarnavimo zoną. Taip siekiama išvengti pavojingo pilotų, pirmaujančių lenktynėse, elgesio, kai jie dirbtinai sulėtina tempą ar atlieka kitus pavojingus manevrus tam, kad išsikovotų geresnes pozicijas prieš lenktynių atnaujinimą. Dabar niekas, išskyrus lenktynių teisėjus, nežinos, kuriame rate saugos automobilis pasitrauks į techninio aptarnavimo zoną.
Visų šių pakeitimų priežastis – incidentas tarp „Williams“ piloto Juano Pablo Montoyos ir „Ferrari“ atstovo Michaelio Schumacherio Monako GP metu, po kurio pastarasis turėjo pasitraukti iš lenktynių. Avarija įvyko M.Schumacheriui dirbtinai sulėtinus tempą – vokietis pamatė užgesusias saugos automobilio šviesas ir nusprendė geriau pasiruošti lenktynių atnaujinimui, o į tai sureaguoti pavėlavęs J.P.Montoya, siekdamas išvengti susidūrimo, bandė lenkti vokietį, tačiau šis metėsi į kolumbiečio pusę ir įvyko susidūrimas.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983