Šiandien Jerezo trasoje Ispanijoje „Formulės-1“ bolidų bandymų metu nukentėjo „BMW
Sauber“ mechanikas, gavęs elektros smūgį nuo automobilio, kuriame buvo sumontuota Kinetinės energijos panaudojimo sistemos KERS eksperimentinė versija.
Pranešama, jog incidentas įvyko Christianui Klienui sugrįžus į boksus po trijų ratų ilgio apšilimo važiavimo. Austro vairuojamam bolidui sustojus techninio aptarnavimo zonoje, „BMW Sauber“ mechanikai ruošėsi įstumti automobilį į garažą, tačiau pirmasis prisilietęs prie kėbulo komandos darbuotojas krito nutrenktas elektros šoko.
Padedamas kolegų, mechanikas sėkmingai atsistojo ant kojų ir vėliau buvo apžiūrėtas medicinos centre, kur nebuvo aptikto jokių rimtų traumų, tik nukritus patirtą kairiosios rankos nubrozdinimą. „BMW Sauber“ sustabdė tolimesnius bandymus ir paskelbė besiaiškinanti incidento priežastis.
KERS sistema dėmesio centre atsidūrė dar praėjusią savaitę, kai „
Red Bull“ komanda turėjo evakuoti savo gamyklą dėl įtaiso baterijų bandymų metu kilusio nedidelio gaisro. Ne vienos „Formulės-1“ ekipos vadovas išreiškė susirūpinimą šios naujovės sauga.
Priminsime, kad nuo 2009 metų sezono „Formulėje-1“ planuojama leisti naudoti 60 kW (82 AJ) galios KERS sistemas. Stabdymo metu išsiskirianti energija bus išsaugojama, o lenktynininkai ja galės pasinaudoti paspaudę specialų mygtuką. Manoma, kad sukauptos energijos pakaks kiek ilgesniam nei 6 sekundžių trukmės spurtui.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).