Ketvirtadieno rytą Barselonoje greičiausią ratą įveikė S. Vettelis (25)

Ketvirtadieno rytą Barselonoje greičiausią ratą įveikė S. Vettelis
logo Vasario 27 d. 14:36, Ferrari

Ketvirtadienį Barselonoje startavo antroji antrųjų priešsezoninių „Formulės-1“ bandymų diena, kurią geriausiai pradėjo „Ferrari“ pilotas Sebastianas Vettelis, kuris greičiausią ratą nuvažiavo per 1 min. 16,841 sek.

Vokietis taip pat įveikė ir daugiausiai ratų iš visų sesijoje dalyvavusių lenktynininkų - 48. Palyginus nedidelį ratų kiekį pilotai šį rytą įveikė dėlto, kad Barselonoje praėjusią naktį gana stipriai lijo, todėl dienos pradžioje trasa buvo dar pakankamai drėgna.

Antras pirmoje važiavimų dalyje liko „Racing Point“ komandos atstovas Lance'as Strollas, nuo S. Vettelio atsilikęs beveik 0,3 sek.

Trečią rezultatą užfiksavo Nicholas Latifi su „Williams“ bolidu. Kanadietis nuo lyderio atsiliko beveik 0,5 sek.

Trasoje ketvirtadienio rytą netrūko ir incidentų, o sesija net triskart buvo sustabdyta dėl raudonų vėliavų.

Pirmą katą sesiją teko sustabdyti po to, kai ketvirtajame posūkyje savo „Alfa Romeo“ bolido nesuvaldė Antonio Giovinazzi.

Vėliau raudonos vėliavos buvo mojuojamos po to, kai penktajame posūkyje savo bolido nesuvaldė Maxas Verstappenas.

Šiandien nesklandumų ir neišvengė S. Vettelis, kuris dar kartą apsisuko trasoje. Nors rimtesnių problemų „Ferrari“ atstovui ir vėl pavyko išvengti, sesija buvo sustabdyta dėl trasoje atsiradusių šiukšlių.

Komentarai (25)


kart
| Vasario 27 d. 21:11
dtmdainis
| Vasario 27 d. 19:46

Del Vetelio spinio, siandienos aisku, jus paklausykit variklio garso ir pastebekit kada ivyko spinas. Aiskinu ir galite tai ismeginti beveik visi, aisku kitom salygom, pasiimkit bmw mersa ar omega ir kai bus sniego, vaziuojant i posuki atleiskit gaza, o posukio viduri ji nuspauskit, aisku ne visa, kazkiek kad auto imtu greiteti, zinoma i posuki reikia ivaziuoti ne kaip bobutei, o beveik ant ribos, ir kai vairas bus pasuktas o jus numinsit gaza ir bandysit begetis, labai didele tikimybe, kad is jusu bus lietuviskas Vetelis. Gal ir tiesa, kad ferrari neturi uodegoje pakankamai downforso, nes su RBR Veteliui kazkaip to nebudavo kiek pamenu. Itarimas kyla, kad Vet arba per anksti nori begetis arba tapke per sunki tam sukimo momentui kuri gauna is variklio tokiom apsukom, na pridekim ir aero.

Tai ir su Ferrariu tie spinai ne visada buvo. Paskutinių metų jų padaugėjo nuo 2018m. kai Ferrari pakeitė bolido konceptą.
SDokas
| Vasario 27 d. 19:56
Dar kazkada pagalvojau, kad Veteliui netinka ne tiek bolido prispaudziamos jegos trukumas gale, kiek dar dasideda ne toks tolygus sukimo momentas turbo varikliuose, be to jis kazkuriam interviu yra pats kazka minejes kodel jam labiau patinka atmosferiniai varikliai?
dtmdainis
| Vasario 27 d. 19:46
Del Vetelio spinio, siandienos aisku, jus paklausykit variklio garso ir pastebekit kada ivyko spinas. Aiskinu ir galite tai ismeginti beveik visi, aisku kitom salygom, pasiimkit bmw mersa ar omega ir kai bus sniego, vaziuojant i posuki atleiskit gaza, o posukio viduri ji nuspauskit, aisku ne visa, kazkiek kad auto imtu greiteti, zinoma i posuki reikia ivaziuoti ne kaip bobutei, o beveik ant ribos, ir kai vairas bus pasuktas o jus numinsit gaza ir bandysit begetis, labai didele tikimybe, kad is jusu bus lietuviskas Vetelis. Gal ir tiesa, kad ferrari neturi uodegoje pakankamai downforso, nes su RBR Veteliui kazkaip to nebudavo kiek pamenu. Itarimas kyla, kad Vet arba per anksti nori begetis arba tapke per sunki tam sukimo momentui kuri gauna is variklio tokiom apsukom, na pridekim ir aero.
Norge
| Vasario 27 d. 18:18
kart
| Vasario 27 d. 17:19

Trash turiu omenyje Mersų pastarųjų metų patikimumo kontekste. Seniai Mersai turėjo tiek problemų testuose. Tik tiek, kad tos problemos atrodo ne kritinės ir jas išspręs.

O dėl Ferrari, tai sakau, nekurtų tokio koncepto jegu nematytų tame prasmės. Komandos vis tiek daro išskaičiavimus, kuriose trasose kas labiau tinka ir turbūt matė tokio bolido potencialą. Problema labiau, kad nepavyksta visko suvesti iki galo.

o tuo tarptu mersai pranese, kad oil pressure problems ir siai dienai testai baigti
LewisIsFasterThanYou
| Vasario 27 d. 18:03
YZF
| Vasario 27 d. 16:30

Nu va. Pyrst ir viskas baigesi.

Čia tavo toks gyvenimo moto?
kart
| Vasario 27 d. 17:19
Norge
| Vasario 27 d. 16:55

del ferari butent ta ir turejau galvoj. tik padangas buvau pamirses. o del mersu motoro kad trash tai per skambiai pasakyta :) bet kad taip kaip va dabar, kad hamiltonui vidury lenktyniu simuliacijos imtu ir issijungtu tai jo, labai netiketa

Trash turiu omenyje Mersų pastarųjų metų patikimumo kontekste. Seniai Mersai turėjo tiek problemų testuose. Tik tiek, kad tos problemos atrodo ne kritinės ir jas išspręs.

O dėl Ferrari, tai sakau, nekurtų tokio koncepto jegu nematytų tame prasmės. Komandos vis tiek daro išskaičiavimus, kuriose trasose kas labiau tinka ir turbūt matė tokio bolido potencialą. Problema labiau, kad nepavyksta visko suvesti iki galo.
Norge
| Vasario 27 d. 16:55
kart
| Vasario 27 d. 16:48

Nebūtina posukiuose važiuoti taip pat gerai, kaip Mercedes, kad juos nugalėti, tai su Ferrari koncepcija viskas neblogai yra. Pagrindinė jų problema pernai buvo ta, kad nesugebėjo įeiti į padangų darbinį langą.
Jeigu šiemet susitvarko padangas, išlaiko pranašumą tiesiosiose šiek tiek pagerindami posukius, tai gausis gan konkurencingas sezonas.

Kaip matom, ne tik Ferrari turi problemų. Mersų naujo PU patikimumas, kol kas visiškas trash. Genda kaip kokia Honda. Tikėtina, kad tai tik smuklmenos ir jas išsilaižys, bet vis tiek nėra būdinga Mersams tiek daug gedimų.

del ferari butent ta ir turejau galvoj. tik padangas buvau pamirses. o del mersu motoro kad trash tai per skambiai pasakyta :) bet kad taip kaip va dabar, kad hamiltonui vidury lenktyniu simuliacijos imtu ir issijungtu tai jo, labai netiketa
kart
| Vasario 27 d. 16:48
Norge
| Vasario 27 d. 16:00

as tokia durna minti turiu. siemet visos komandos vaziuoja greiciau, turi daugiau down force. gi ferari koncepcija buvo mazo drago, todel posukiuose stipriai atsilikdavo, ko nekompensuodavo tiesiojoj. tarpsezoniu binokulis pareiske, kad ferari tiki savo koncepcija ir toliau ja vystys, paaiskindamas, kad ji turi daugiau potencialo. suprask, kazkiek patvarke down force posukiuose, jie nepraras pranasumo tiesiojoj ir tokiu budu bendroj sumoj uzteks buti greitesniems bendai rate. Kadangi konkurentai naudoja kita koncepcija, logiskai, jie dar labiau pagerino down force posukiuose, bet dragas tiesiojoj neleido suprogresuoti sitoj vietoj. Ar nebus taip, kad ferari taip, truksta sukibimo posukiuose (ir jie tikrai nepasieke mersu lygio), taciau ji pagerino lyginant su pernai, o tiesiojoj atsukus motora tures toki pranasuma, kad bendroj sumoj to uzteks but konkurencingais?

Nebūtina posukiuose važiuoti taip pat gerai, kaip Mercedes, kad juos nugalėti, tai su Ferrari koncepcija viskas neblogai yra. Pagrindinė jų problema pernai buvo ta, kad nesugebėjo įeiti į padangų darbinį langą.
Jeigu šiemet susitvarko padangas, išlaiko pranašumą tiesiosiose šiek tiek pagerindami posukius, tai gausis gan konkurencingas sezonas.

Kaip matom, ne tik Ferrari turi problemų. Mersų naujo PU patikimumas, kol kas visiškas trash. Genda kaip kokia Honda. Tikėtina, kad tai tik smuklmenos ir jas išsilaižys, bet vis tiek nėra būdinga Mersams tiek daug gedimų.
YZF
| Vasario 27 d. 16:30
LewisIsFasterThanYou
| Vasario 27 d. 16:16

Kaip, tamsta, vakar pasakei "Tik nepradėk savo kaimietiškų bajeriukų apie F1 bolido vairavimą" ir dar vos nepamiršau paminėti, #kaimas

Nu va. Pyrst ir viskas baigesi.
Norge
| Vasario 27 d. 16:29
Tech
| Vasario 27 d. 16:07

o i situos klausimus, mielas Norge, atsakymus suzinosim jau po keletos pirmu lenktyniu :) Ferrari vis dar neparode savo iveikimo realaus rato. ir cia is testu nera ka sprest isvis.s. bet manau tendencija is pernai metu liks ta pati, truks downforce, greitose trasose pasiims pergaliu, letose gaus gal ir nuo pieniaus. o Feteliui ir vel netiks bolidas :D

sunku butu nesutikti su siuo tamstos labiausia tiketinu scenarijumi :)
×

F-1.lt pulsas