Kinijos GP: lenktynės

Kinijos GP: lenktynės
logo 2008 Spalio 19 d. 11:42, McLaren
Nuobodžiose žiūrovams Kinijos GP lenktynėse užtikrintą pergalę iškovojo „McLaren“ komandos lenktynininkas Lewisas Hamiltonas. Už jo antroje ir trečioje vietose finišavo „Ferrari“ pilotai Felipe Massa ir Kimi Raikkonenas.
Likus dešimčiai ratų iki finišo, K. Raikkonenas dar važiavo priekyje F. Massos, tačiau po kelių ratų suomis pasielgė komandos labui, praleisdamas į priekį brazilą, taip kiek padidindamas pastarojo galimybes kovoje dėl čempiono titulo.
Praėjusių dvejų lenktynių Singapūrė ir Japonijoje laimėtojas „Renault“ atstovas Fernando Alonso šį kartą finišavo ketvirtas. „BMW Sauber“ pilotai Nickas Heidfeldas ir Robertas Kubica užėmė atitinkamai penktąją ir šeštąją vietas.
Taškų lenktynėse taip pat pelnė septintoje pozicijoje likęs „Toyota“ komandos narys Timo Glockas bei aštuntas finišavęs „Renault“ pilotas Nelsonas Piquet.
„McLaren“ lenktynininkas Heikki Kovalainenas du lenktynių trečdalius važiavo penktas, tačiau sprogus padangai nukrito į rikiuotės galą, o likus dešimčiai ratų iki finišo apskritai pasitraukė iš kovos.
Pergalę iškovojęs L. Hamiltonas dar labiau įtvirtino savo pozicijas čempionate. Dabar jo persvara prieš antroje vietoje žengiantį F. Massą siekia jau 7 taškus.
„Ferrari“, tuo tarpu, atsigriebė Konstruktorių taurės įskaitoje, kur savo persvarą prieš „McLaren“ padidino iki 11 taškų.
Šių metų „Formulės-1“ čempionate liko vos vienerios lenktynės – lapkričio 2 d. Interlagoso trasoje San Paule, Brazilijoje.
Lenktynės
Prieš lenktynes buvo laukiama praėjusių varžybų Japonijoje starto pakartojimo. Pagrindo tokiems lūkesčiams tikrai buvo – kaip ir prieš savaitę, pirmojoje rikiuotės eilėje stovėjo L. Hamiltonas ir K. Raikkonenas.
Vis dėlto, dramų šį kartą buvo išvengta. L. Hamiltonas puikiai pajudėjo iš savo starto pozicijos ir į pirmąją posūkį įvažiavo pirmas. K. Raikkonenas išlaikė antrąją vietą, o F. Massa – trečiąją. F. Alonso, tuo tarpu, buvo aplenktas H. Kovalaineno, tačiau ispanas tame pačiame rate atsiėmė savo poziciją.
Vienintelis incidentas starto metu įvyko tarp „Toro Rosso“ lenktynininko Sebastieno Vettelio ir „Toyota“ piloto Jarno Trulli. Artėdamas prie pirmojo posūkio prancūzas pervertino savo galimybes ir taranavo italo bolidą. Pastarasis po poros ratų pasitraukė iš lenktynių, o avarijos kaltininikas tęsė savo pasirodymą, nukritęs į rikiuotės galą.
Po pirmojo rato lenktynėse pirmavo L. Hamiltonas, už jo sekė K. Raikkonenas, F. Massa, F. Alonso, H. Kovalainenas, N. Heidfeldas, S. Vettelis, R. Kubica ir kiti. Britas po truputį ėmė tolti nuo savo persekiotojų, kiekviename rate atitrūkdamas bent keliomis dešimtosiomis sekundės dalimis.
Greitai po starto lenktynės tapo nuobodžiomis ir procesinėmis. Iki pirmųjų sustojimų boksuose vaizdą dar šiek tiek pagyvino „Red Bull“ lenktynininkas Markas Webberis, dėl variklio keitimo startavęs dešimtimi vietų žemiau nei turėjo pagal kvalifikacijos rezultatus. Australas varžovus dorojo vieną po kito – dešimtame rate jis važiavo jau devintoje vietoje.
Vis dėlto, M. Webberis tapo ir pirmuoju sportininku, apsilankiusiu techninio aptarnavimo zonoje – ten jis pasuko jau 14-ame. Ratu vėliau ten, visų nuostabai, pasuko ir lėčiau tiek kvalifikacijoje, tiek lenktynėse už savo komandos draugą važiavęs F. Massa, o taip pat ir F. Alonso. Dar po rato ten pasuko ir varžybų lyderiai L. Hamiltonas bei K. Raikkonenas.
Ilgiau trasoje išbuvo ir 19-ame rate į boksus pasuko H. Kovalainenas, tačiau tai jam nepadėjo aplenkti F. Alonso. Anaiptol, po sustojimo suomis iš tiesų buvo dar labiau atsilikęs nuo ispano nei prieš tai.
Lyderiams panašiu metu atlikus pirmuosius sustojimus, jų tarpusavio padėtis visiškai nepasikeitė. Varžybų priekyje įsitvirtinę toliau važiavo L. Hamiltonas, K. Raikkonenas, F. Massa, F. Alonso ir H. Kovalainenas. Už jų po 26-ojo rato sekė N. Heidfeldas, vieno sustojimo taktiką pasirinkęs T. Glockas, R. Kubica, N. Piquet ir kiti.
Po 30 ratų L. Hamiltonas prieš K. Raikkoneną pirmavo 6,6 sek., o F. Massa nuo lyderio jau buvo atsilikęs 15,5 sek. Suomiui kilus problemų ratu lenkianti „Force India“ pilotą Giancarlo Fisichellą, britas dar labiau padidino savo pranašumą – iki 7,8 sek.
Lenktynininkams važiuojant 35-ąjį ratą dėmesio sulaukė H. Kovalainenas. Blankiai važiavusiam „McLaren“ pilotui prakiuro priekinė dešinė padanga. Incidentas įvyko ne pačioje geriausioje vietoje – pilotui iki boksų teko važiuoti labai ilgai. Nenuostabu, jog išvažiavęs iš techninio aptarnavimo zonos, jis atsidūrė vos 17-oje vietoje.
Prieš prasidedant antriesiems sustojimams boksuose, L. Hamiltono persvara prieš K. Raikkoneną jau siekė 8,9 sek. 38-ame rate į techninio aptarnavimo zoną pasuko F. Massa, o ratu vėliau – ir abu lenktynių lyderiai. Jų tarpusavio pozicijos, kaip ir reikėjo tikėtis, nepasikeitė.
Vis dėlto, K. Raikkonenas į trasą sugrįžo turėdama gerokai mažesnę persvarą prieš F. Massą. Suomis priekyje brazilo važiavo dar dešimt ratų, o atstumas tarp jų tolygiai mažėjo. Galiausiai, 50-ame varžybų rate, jis praleido dėl čempiono titulo kovojantį komandos draugą į priekį.
Tuo pačiu metu iš važybų pasitraukė ir H. Kovalainenas. Važiavęs tik 15-oje vietoje suomis pasuko į techninio aptarnavimo zoną, o ten – tiesiai į garažą.
K. Raikkonenui praleidus į priekį F. Massą, tuo įvykiai lenktynėse ir baigėsi. Pirmasis trejetukas ramiai pasiekė finišą ir apdovanojimų ceremonijos metu be didelių emocijų pasiskirstė taures.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1178
2. Tadux15 1161
3. Giriby 1155
4. mantioras 1147
5. Modestas99 1144