Kodėl iškilo problemų su superminkštosiomis padangomis?

Kodėl iškilo problemų su superminkštosiomis padangomis?
logo 2018 Gegužės 12 d. 11:27, Pirelli/LAT Images

Ispanijoje pirmą kartą šiame sezone naudojamos padangos su 0,4 mm plonesniu darbo sluoksniu ir tai turėtų panaikinti padangų perkaitimo ir pūslėjimosi problemas. Ir jei Barselonoje problemų su minkštosiomis padangomis neiškilo, tai su superminkštosiomis buvo problemų – daugeliui nepavyko pasiekti šių padangų greičio pranašumo.

Todėl lenktynėse priklausomai nuo sąlygų komandos pirmą kartą gali „pastatyti“ už minkštąsias ir vidutines padangas, tuo sumažindami pačio minkščiausio mišinio padangų naudojimą – bet daug kas priklausys nuo oro.

Karštą penktadienį keturi iš šešių trijų „top“ komandų pilotai geriausią laiką parodė su minkštosiomis, o ne superminkštosiomis padangomis. „Pirelli“ automobilių sporto padalinio vadovas Mario Isola kalbėjo apie šias keistenybes.

Mario Isola: „Man pačiam įdomu, kodėl viskas susiklostė būtent taip. Superminkštosios padangos turi nedidelį greičio pranašumą prieš minkštąsias ir jos beveik nesidėvi, bet lenktynininkai, regis, labiau linkę rinktis minkštąsias padangas.

Yra vienas paaiškinimas, bet tai reikia dar patikrinti. Gali būti, kad superminkštosios padangos yra labiau išplaukiančios – distancijoje jos kažkiek slankioja  – įsivaizduokite želė, o pilotams šis pojūtis nelabai patinka. Jie renkasi stabilumą, kuris leidžia jaustis užtikrinčiau. Jie yra tikri profesionalai, jaučia ir nedidelius skirtumus ir tai jiems labai svarbu.

Ar susijęs „želė“ efektas su kur kas plonesniu darbiniu sluoksniu? Nemanau, kad storis gali tai įtakoti. Priešingai – kur kas plonesnis sluoksnis yra kur kas stabilesnis, bet to, jis tapo plonesnis pas  visus čia atvežtus tris padangų mišinius.

Jei šeštadienį ir sekmadienį bus vėsiau, tai gali padėti superminkštosiomis padangoms, kurios turi  žemesnį darbinės temperatūros diapazoną. Taip pat teigiamai gali paveikti ir atidirbtos gumos sluoksnis ant važiavimo trajektorijos – padangos mažiau slidinės ir mažiau perkais, tuomet komandos ir pilotai galės koreguoti strategiją“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794