Kokius variklius naudos „Williams“? (54)

Kokius variklius naudos „Williams“?
logo 2005 Birželio 15 d. 21:07, www.motorsportpressebild.com
Jei BMW kompanija nuspręs įsigyti „Sauber“ ekipą, jos variklius dabar naudojančiai „Williams“ komandai gali tekti ieškoti kito agregatų gamintojo. Tarp galimų kandidatų minimi „Honda“, „Toyota“ ir „Cosworth“ vardai.
Gauti „Honda“ – jau per vėlu
Faktą, kad „Williams“ komanda nedrąsiai žvalgosi naujo variklių tiekėjo, patvirtino ir „Honda“ viceprezidentas Otmaras Szafnaueris.
„Mūsų užklausė: „Jei mums reikėtų variklio, ar kalbėtumėtės su mumis apie tai?“. Mes atsakėme „taip“. Tačiau šį klausimą uždavė ne tik „Williams“, bet ir kitos komandos“, – pripažino jis.
O.Szafnaueris pridūrė, kad jau per vėlu, kad kitais metais „Williams“ komanda gautų „Honda“ agregatus.
„Williams-Lexus“?
Sklando kalbos, kad „Williams“ komanda 2006 metais gali naudoti „Toyota“ variklius. Tokiu atveju jai dėl šių agregatų tektų pakovoti su „Jordan“, pasak kai kurių šaltinių, jau baigusią derybas dėl variklių tiekimo sutarties pratęsimo dar vienam sezonui.
Teigiama, kad „Toyota“ varikliai, jei jie būtų tiekiami „Williams“ ekipai, gautų „Lexus“ pavadinimą. Neatmetama ir galimybė, kad šiuos agregatus vienu metu naudotų iškart trys komandos: „Toyota“, „Williams“ ir „Jordan“. Tokio sprendimo motyvas galėtų būti galimos didesnės agregato tobulinimo galimybės.
O gal „Cosworth“?
„Williams“ gali nelikti nieko kito, kaip kreiptis į „Cosworth“, kurią iš esmės išdavė šiemetinė klientė, „Red Bull“ ekipa, 2006 metų sezonui pasirinkusi „Ferrari“ agregatus.
„Cosworth“ atstovai teigia, kad gamykloje jau išbandė kitam sezonui skirtą 8 cilindrų variklį ir aktyviai ieško galimų partnerių bei nesiruošia pasitenkinti vien partneryste su „Minardi“, kuriai greičiausiai užteks ir metais senesnių 10 cilindrų agregatų.
BMW apsispręs jau greitai
BMW apie savo tolesnio darbo „Formulėje-1“ perspektyvas turėtų paskelbti šį mėnesį. Kuo toliau, tuo mažiau abejojama tuo, kad bavarai nuspręs „Sauber“ komandai ne tik tiekti variklius, bet ir ją įsigyti. Negana to, praėjusį savaitgalį kai kurie šaltiniai pranešė, kad sandėris jau įvyko, o jo vertė – 220 mln. eurų (apie 760 mln. litų).

Komentarai (54)


Misiulis
| 2005 Birželio 18 d. 22:26
Graziai skambetu su Lexusais... ;)
Carlsbergas
| 2005 Birželio 18 d. 14:36
pasirinkimas tikrai ne didelis
Legolasas
| 2005 Birželio 16 d. 21:43
williams pasirinkimas nemažas, tik kažkaip pasiūlymai nėra patys patraukliausi... ateina sunkios dienos williams ekipai...:(
Rockas
| 2005 Birželio 16 d. 21:26
Raikkonenas>> ar ne per anksti???????
Espace
| 2005 Birželio 16 d. 18:49
Cia techninis sportas ir automobiliu bei varikliu gamintojas turi didesnes galimybes. Butu kurkas idomiau matyti dauk gamintoju kurie varzosi tarpusavyje. Man F-1 patinka stebeti nevien del graziu vaizdu trasoje, bet ir del techninio progreso kuri daro komandos.
andrwmm
| 2005 Birželio 16 d. 18:33
gautu frenkis ir ferari ir merso ir hondos motora tegul tik saibu nepagaili
Birdas
| 2005 Birželio 16 d. 16:17
galetu Wiljamsai ir Ferrary varikli pabandyti. Kodel sis variantas atmestas?
Raikkonenas
| 2005 Birželio 16 d. 15:52
Williams zlugimas mums matyti kaip ant delno..:D
Glu
| 2005 Birželio 16 d. 15:50
Siuo atveju geriausia butu Cosworth! O Toyota varikliai pavadinti Lexus - nerimta!
1_Protingas
| 2005 Birželio 16 d. 15:35
TK > vargu ar apylygiai. Pažiūrėk į startus. Aišku ten elektronika duoda irgi savo, bet kai ratai pradeda suktis ir reikia jėgos, tai variklis labai svarbu. Taj tarkim įmontavus kokiam Maklarenui ar Reno Tojotukės variklį, tai būtų katastrofa per startus....nu ir posukiai. Todėl tu taip nesakyk, kad visi vienodi. Tuo labeu, kad variklis šiais laikais eina su greičių dėže....
×

F-1.lt pulsas