Kokius variklius pirks „Red Bull“ išėjus „Honda“?

Kokius variklius pirks „Red Bull“ išėjus „Honda“?
logo 2020 Spalio 02 d. 19:17, Mercedes-Benz Grand Prix Ltd nuotr.

Honda“ koncerno sprendimas pasitraukti iš „Formulės-1“ po kitų metų tapo dideliu netikėtumu visai sporto visuomenei, bet pasirodo, jog dar rugpjūtį japonų gamintojas buvo įspėjęs „Red Bull“ vadovus, kad tai gali atsitikti. Dabar austrų koncernui, valdančiam dvi F-1 komandas, teks ieškoti naujo jėgos agregatų tiekėjo.

Su pakankamai didele tikimybės doze galima tvirtinti, kad „Red Bull“ neatnaujins bendradarbiavimo su prancūzų „Renault“, kadangi išsiskyrimas buvo gana skandalingas.

Sugrįžimas prie „Ferrari“ – taip pat prastas variantas, kadangi nėra aišku, ar iki 2022 metų Italijos kompanija suspės išspręsti jėgos agregatų galios trūkumo problemas. Taip pat kol kas nebus svarstomas ir perėjimas prie „Mercedes“, kadangi „Red Bull“ boso Dietricho Mateschitzo santykiai su „Daimler“ koncerno vadovybe yra daugiau nei šalti ir jis nenori Štutgarto koncerno motorų.

Tai kokį variantą gali turėti „Red Bull“ ir „AlphaTauri“? Vokietijos „Auto Bild“ tvirtina, kad pradedant 2022 metais „Red Bull“ pati pratęs modernizuoti „Honda“ jėgaines, kurios nauja versija bus pristatyta kitais metais. Šiam darbui „Red Bull“ bandys pasikviesti Andy Cowellą, kuris jau paskelbė apie išėjimą iš „Mercedes Performance Powertrains“, gaminančio jėgos agregatus, vadovo posto.

Turint galvoje tai, kad 2022 ir 2023 metais jėgainių modernizacija bus smarkiai apribota, o vėliau – visai įšaldyta, „Red Bull“ pilnai pakaks resursų su nauju varikliu dirbti savarankiškai.

Bet ką darys komanda 2026 metais, kai „Formulė-1“ pereis prie visiškai naujos kartos jėgos agregatų? „Auto Bild“ teigia, kad „Red Bull“ jau dabar pradeda derybas su „Volkswagen“. Ekspertai spėja, kad šis Vokietijos automobilių pramonės gigantas ateis į „Formulę-1“ su „Porsche“ prekės ženklu kai įsigalios naujas reglamentas varikliams.

Situaciją su „Red Bull“ motorais įdėmiai stebės Maxas Verstappenas, kadangi, kaip spėjama, jo kontrakte yra punktas, kad komanda privalo jį aprūpinti „konkurencingu“ varikliu, kitaip jis gali išeiti. 2021 metais Maxas lieka dabartinėje jo „Red Bull“ komandoje, tačiau kas bus toliau, niekas kol kas nežino.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983