FIA pranešė F-1 komandoms, kad jos gali ant „Halo“ sistemos montuoti galinio vaizdo veidrodėlius, jei laikysis tam tikrų taisyklių.
Šiais metais galinio vaizdo veidrodėliai tapo gana aptarinėjama tema „Formulės-1“ verslo klube. Dėl atsiradusios „Halo“ sistemos pilotai pradėjo skųstis, kad veidrodėliuose yra sunkiau ką nors įžiūrėti.
Todėl kai kurios komandos (pavyzdžiui „Ferrari“) pradėjo modifikuoti jų dizainą norėdami gauti aerodinaminį pranašumą. Dabar šiam tikslui F-1 kolektyvai gali nuspręsti sau galinio vaizdo veidrodėlius montuoti ant „Halo“ sistemos. Išnagrinėjusi šį klausimą, FIA patikslino savo poziciją ir leido komandoms vystyti šią kryptį.
Tačiau kartu FIA pabrėžė, kad komandos vis vien privalės laikytis tam tikrų taisyklių – neišeiti iš srities ribos, kur veidrodžiai turi būti sumontuoti ir paisyti minimalaus jų dydžio 150x50 mm.
Tai pat veidrodžiai turės praeiti FIA matomumo testą – pilotas turi sugebėti juos perskaityti raides ar skaičius, kurie yra ant lentelių iš mašinos galo.
Veidrodžiai turi atitikti naują taisyklę, kuri numato bet kokių aerodinaminių detalių, esančių 20 mm atstumu nuo „Halo“ struktūros gamybą iš ypatingai tvirto plastiko.
FIA techninėje direktyvoje taip pat pasakyta, kad komandos bus atsakingos už veidrodžių tvirtinimo saugumą, kuris turi būti labai tvirtas, kad nebūtų vibracijos, kuri taip pat blogintų matomumą pilotui. Taip pat pažymima, kad negalima veidrodžių vienu metu statyti ant važiuoklės ir „Halo“, kadangi tai apsunkintų „Halo“ pašalinimą avarijos atveju.
Be to, FIA pažymėjo, kad komandoms negalima statyti kamerų ant „Halo“ pastatytuose veidrodžiuose, o taip pat ant „Halo“ – bet kokias kamerų jungtis ar kabelius. Jei FOM paprašys ką nors sumontuoti kamerą ant veidrodžio, tai jis turi būtu montuojamas ant važiuoklės ar šoninio pontono.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |