Paskutinė balandžio diena buvo paskutinis šansas komandoms pataisyti 2019 metų F-1 reglamentą – jau nuo šiandien reikia vieningo visų komandų pritarimo, kurio pasiekti beveik neįmanoma.
Vakar komandos balsavo už reglamento pataisas, pasiūlytas darbo grupės, vadovaujamos Rosso Brawno, kurios potencialiai gali palengvinti lenkimus kitame sezone.
Šių pataisų tikslas – sumažinti mašinos jautrumą sujauktam oro srautui ir prispaudžiamosios jėgos praradimui važiuojant įkandin paskui varžovą. Norint to pasiekti, siūloma supaprastinti priekinio ir galinio sparnų konstrukciją, stabdžių aušinimo sistemos ir pontonų konfigūraciją, sugriežtinus reglamentą šiose srityse.
Praėjusią savaitę daugelis komandų išnagrinėjo darbo grupės pasiūlymus ir buvo pateikti CFD sistemos skaičiavimai, patvirtinantys pasiūlytų priemonių efektyvumą.
Balandžio 30 d. vykusio susirinkimo metu buvo sutarta dėl šių pakeitimų:
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |