Siekiant užtikrinti geresnę sporto ateitį, F-1 komandos pritarė pasiūlytiems taisyklių bei biudžeto lubų pokyčiams.
Po kelias savaites trukusių diskusijų ir derybų, dėl pokyčių buvo pritarta penktadienį vykusio balsavimo metu.
Remiantis įvairių šaltinių informacija, komandos pritarė tam, kad nuo kitų metų įsigaliosiančių biudžeto lubų riba būtų 145 milijonai JAV dolerių. Taip pat buvo pritarta tobulinimo sistemai, kuri bus taikoma bolidų aerodinamikos srityje bei detalių, kurias galės įsigyti komandos, naudojimui.
Ne vieną savaitę vyko diskusijos dėl biudžeto lubų ribos. „McLaren“ siūlė ribą sumažinti iki 100 mln. Tuo tarpu „Ferrari“ nenorėjo, kad ta riba būtų mažesnė nei 145 mln.
Pagal taisykles, kurioms buvo pritarta, nuo kitų metų įsigaliosiančių biudžeto lubų riba bus 145 mln. Dar po metų ji sumažės iki 140 mln., o 2023 m. - iki 135 mln. Teigiama, kad „Ferrari“ liko patenkinta pasiektu kompromisu ir sutiko pritarti taisyklių pokyčiams.
Balsavimo metu taip pat buvo pritarta apribojimams bolidų aerodinamikos srityje. Įsigaliojus naujoms taisyklėms, silpniausios komandos galės ilgiau dirbti su CFD bei daugiau laiko praleisti vėjo tuneliuose tobulinant savo automobilius. Tuo tarpu stipriausioms komandoms tam skirtas laikas bus labiau apribotas.
Kadangi taisyklių pokyčiams pritarė F-1 komandos, galutinį tašką dabar turi padėti FIA Pasaulio automobilių sporto taryba. Manoma, kad planuoto tarybos susirinkimo, kuris turėtų vykti birželio mėnesio viduryje, nebus laukiama. Taisyklių pokyčius taryba turėtų patvirtinti vykdant elektroninį balsavimą, kurį ketinama surengti kitą savaitę.
Ferrari pirko, perka ir pirks, nes vis tiek automobiliai ne biedniakams. Su Fiat ir Alfos perspektyvomis gal ir sunkiau, bet Ferrari berods nevalgo iš to pačio katilo. Gal klystu, bet mazai ka keicia, nes jeigu kas ir negaus pinigu, tai Alfa, o Ferrari komandai visada atsiras.
Kas liečia itališkus Amerikoje, tai FCA priklauso Chrysler brendas, ką jie pagrinde ir siūlo Amerikos rinkai.
McLaren'ai realiai neturi ką pasiūlyti rinkai, todėl jau ne pirmas kartas atsiduria šiknoje.
O dėl algų, tai spėju, kad Vettelio ir Hamio kontraktai įeis į istoriją, nes tokių daugiau niekas nebegaus. Neveltui pradėta kalbėti apie lubas.
Kad situaciju visu autogamintoju dabar gana panasi. Tik Renault kai turi vyriausybe akciju gal daugiau informacijos viesai teikia. McLaren atrodo dar liudnesne situacija yra. Dauguma darbuotoju (tiek formules komandos, tiek gamyklos) dalyvauja UK remiamoje valstybes programoje. Savininkai arabai jau kelinta karta daro finansines injekcijas. Paskutine lygtais 300 mln buvo. Komanda planuoja parduoti istorinius savo cempioniskus bolidus, taip pat pastatus kuriuos paskui patys nuomosis. Taip stengiasi kazkaip isgyventi. To pacio FCA koncerno perspektyvos irgi ne pacios sviesiausios. Po Marchionne mirties kaip ir nebera kazkokios bendros krypties. Amerikonisku masinu nelabai kas perka Europoje, kaip ir italisku Amerikoje. Todel pirmine mintis nepasiteisino. Beliko tik ale kazkoks technologiju dalijimasis. Todel ir Veteliui pasiule daug mazesne alga italai, kai pinigais nustojo snigti. Gal kazkiek tvirciau Daimleris stovi, todel ir kalba, kad vienintelis gali ipirkti tokias zvaigzdes kaip Hamiltona ir Veteli.
Kas liečia itališkus Amerikoje, tai FCA priklauso Chrysler brendas, ką jie pagrinde ir siūlo Amerikos rinkai.
McLaren'ai realiai neturi ką pasiūlyti rinkai, todėl jau ne pirmas kartas atsiduria šiknoje.
O dėl algų, tai spėju, kad Vettelio ir Hamio kontraktai įeis į istoriją, nes tokių daugiau niekas nebegaus. Neveltui pradėta kalbėti apie lubas.
Tai tas pats, daugiau pinigų liks tiems "kitiems" reikalams.
Tuo tarpu Renault perspektyvos: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/autorinka/prancuzijos-finansu-ministras-mazinanti-islaidas-renault-kovoja-uz-islikima-220-1322312
yra dalyku, kurie neieina i biudzetu lubas, todel ta suma faktiskai gerokai didesne.
Marketingine graza gal ir imanoma, jeigu ne nykiai atrodanti komanda. Dabar, panasu, kad duobe tik giles ir to signalas jau buvo, kai Hulka ispyre atlaisvindami vieta Oconui, kuris su parama turbut atejo.
tikrai kudos perspektyvos, ka jau cia ir sneket :( sunku bus keistajam irodyti, kad f1 dalis duoda tokia marketingine graza, kad verta kisti tiek milijonu i p..zda, kai skolinamasi pagrindiniam verslui su vyriausybes garantijom
Tuo tarpu Renault perspektyvos: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/autorinka/prancuzijos-finansu-ministras-mazinanti-islaidas-renault-kovoja-uz-islikima-220-1322312
draiveriu atlyginimai ir brangiausiai apmokamo personalo zmogus?