Keliose paskutinėse lenktynėse „Mercedes“ komanda demonstravo puikią formą, lenktynininkai iškovojo tris pergales, o antroje sezono pusėje tikisi toliau vystyti šią sėkmę, lygiagrečiai komanda dirba su 2025 metų bolidu.
Kartu „Mercedes“ leido suprasti, kad kitų metų mašina smarkiai skirsis nuo W15, nežiūrint į tai, kad techninis reglamentas išliks stabilus ir jis pasikeis tik 2026 metais.
Kitas sezonas bus paskutinis, kaip galios reglamentas, pradėtas taikyti 2022 metais. „Mercedes“ vyriausiasis lenktynių direktorius Andrew'as Shovlinas patvirtino, kad rengiantis kitiems metams, reikia viską kruopščiai apgalvoti atsižvelgiant į tai, kad komandų biudžetai yra apriboti.
„Mes dar nepriėmėme sprendimo, ar kitais metais mes išsaugosime dabartinę važiuoklę, ar liks šių metų pavarų dėžė, - kalbėjo A. Shovlinas. - Realybė yra tokia, kad visko pakeisti galimybės nėra. Dabar esame toje stadijoje, kai bandome surasti atsakymus į visus klausimus, viską išanalizuoti, kad apriboto biudžeto sąlygomis galėtumėm gauti maksimalų efektą priklausomai nuo išleistų pinigų“.
Iš vienos pusės, reikia tikėtis, kad 2025 metų bolidas bus W15 evoliucija, tačiau Shovlinas pažymėjo, kad bus ryškių pasikeitimų.
„Manau, kad aerodinamine prasme mūsų mašina, kaip ir daugelio kitų komandų bus patobulintos šių metų versijos, - sakė specialistas. - Pakeitimai gali būti gana dideli, tačiau keisti važiuoklės architektūros neplanuojame, nes tam reikėtų rimtų tyrimų vėjo tunelyje, o tai atsilieptų kitiems darbams. Nemanau, kad tam ryšis ir kitos komandos“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | mantioras | 2786 |
2. | Valode | 2783 |
3. | Darius Linkevicius | 2766 |
4. | gytisz | 2741 |
5. | Beržas | 2740 |